מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשע״ב 02.01.2012

צוות קבוצת הבנות לכ"ב שבט טסות עם flyshman 24\6

בימים אלה מתבצעת בחברת flyshman 24\6 ההרשמה של בנות חב"ד הטסות לחצרות קודשנו לכ"ב שבט בארגונו של הרב אליעזר אהרון צייטלין מצפת. סוכן הנסיעות הוותיק יחיאל פליישמן מודה למארגני המסע על הבחירה של הצוות ועל המלצתם לבנות הקבוצה לטוס בחברתו, ומבטיח לתת את השירות הטוב ביותר במחירים מיוחדים. מחברת flyshman 24\6 נמסר כי ככל שההרשמה לטיסה תתבצע בהקדם, כך יוכלו להשיג את  המחירים והתנאים הטובים ביותר וכי נותרו מקומות אחרונים בלבד על המחירים המוזלים  לפרטים מלאים
צוות קבוצת הבנות לכ

בימים אלה מתבצעת בחברת flyshman 24\6 ההרשמה של בנות חב"ד הטסות לחצרות קודשנו לכ"ב שבט בארגונו של הרב אליעזר אהרון צייטלין מצפת.

סוכן הנסיעות הוותיק יחיאל פליישמן מודה למארגני המסע על הבחירה של הצוות ועל המלצתם  לבנות הקבוצה לטוס בחברתו ומבטיח לתת את השירות הטוב במחירים מיוחדים.

מחברת  flyshman 24\6 נמסר כי ככל שההרשמה לטיסה תתבצע בהקדם, כך יוכלו להשיג את  המחירים והתנאים הטובים ביותר וכי נותרו מקומות אחרונים בלבד על המחירים המוזלים.

עוד נמסר כי מומלץ לבדוק מבעוד מועד את תוקף הדרכון ואישורי הכניסה לארצות הברית במחלקת אשרות ודרכונים.

י
חיאל פליישמן בעלי flyshman 24\6 מוסר: "כחלק ממדיניות השרות שלנו יצרנו הסדר עם חברת 'שירביט ביטוחים' למתן ביטוח רפואי במחיר קבוצתי מוזל במיוחד. הביטוח הוא חובה לכל ישראלי מכיוון שהביטוח הרפואי הרגיל תקף רק בגבולות מדינת ישראל.

הביטוח הרפואי המיוחד מכסה הטסה רפואית ואשפוז עד לעלות של מיליון דולר לאנשים ללא טיפול תרופתי, עבר רפואי ואשפוז בחצי שנה האחרונה.

כמו כן, הפוליסה מכסה מטען עד שווי של 2250$ רעידות אדמה, טרור ואסונות טבע.

היות ודמי הביטול לכרטיס הטיסה הינם החל מ 300$, הביטוח יהווה גם כיסוי לדמי הביטול מיום הנפקת הפוליסה במקרים רפואיים מיוחדים של הנוסע ובני משפחתו. ועל כן חשוב לעשות את הביטוח מראש, בתנאי שבששת החודשים האחרונים המבוטח ובני משפחתו לא היו בשינוי בריאותי וסיעודי כלשהו.

לפרטים והזמנות: יחיאל פליישמן FLYSHMAN 24/6
052-2601014 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.