מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשע״ב 02.01.2012

הרב לאו לנתניהו: "סין צנזרה את כולם, חוץ מהרבי מליובאוויטש"

ראש-הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקרו אמש (ראשון) את הרב הראשי לשעבר, הרב ישראל-מאיר לאו, היושב 'שבעה' על אחיו. במהלך הביקור, סיפר הרב לאו לראש-הממשלה שהספר שהוא כתב "אל תשלח ידך אל הנער" תורגם לשפות שונות ● "גם לסינית זה תורגם", אמר הרב לאו, "ושם קרה דבר מעניין, הסינים הוציאו תמונות של כל הרבנים שהיו בספר, חוץ מרב אחד - התמונה עם הרבי מליובאוויטש. כנראה", המשיך הרב לאו "שאת הרבי כולם מכירים, גם ממשלת סין" לסיפור המלא 
הרב לאו לנתניהו:
ראש-הממשלה עם הרב לאו, אמש (צילום: משה גולדשטיין)

ראש-הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקרו אמש (ראשון) את הרב הראשי לשעבר, הרב ישראל-מאיר לאו, היושב 'שבעה' על אחיו.

באותו זמן, נכח גם שליח הרבי לברלין, הרב יהודה טייכטל. הרב לאו סיפר לראש-הממשלה שיצא לו לבקר מספר פעמים במוסדות חב"ד בברלין. "ראיתי את הכוח של הרבי שדווקא במקום שהיה כזה חשוך יש התפתחות מרשימה של יהדות וחסידות", אמר הרב לאו וסיפר שבאחד הביקורים הגיע כאורח הכבוד בפתיחת מרכז חב"ד הגדול "זהו הכוח הגדול של הרבי מליובאוויטש".

ראש-הממשלה הגיב וסיפר שלפני שנה הוא ביקר בברלין בבית "ועידת ונזה" (המקום שבו הוחלט על-ידי אייכמן ימ"ש על "הפיתרון הסופי") ביחד עם הרב טייכטל ובמהלך הביקור אמרו ביחד פרק תהלים.

הרב טייכטל הזכיר לו שבסוף הביקור ביקשו שיכתוב את הרשמים שלו מהמקום בספר האורחים וראש-הממשלה כתב שלש מילים "עם ישראל חי".

עוד סיפר הרב לאו לראש-הממשלה שהספר שהוא כתב "אל תשלח ידך אל הנער" תורגם לשפות שונות. "גם לסינית זה תורגם", אמר הרב לאו, "ושם קרה דבר מעניין, הסינים הוציאו תמונות של כל הרבנים שהיו בספר, חוץ מרב אחד - התמונה עם הרבי מליובאוויטש. כנראה", המשיך הרב לאו "שאת הרבי כולם מכירים, גם ממשלת סין".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.