מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ב 30.12.2011

השחקן שהפתיע את התל-אביבים בהדלקה ● צפו בגלריה

דווקא הדלקת הנר השמיני בכיכר התרבות - 'הבימה', הצליחה להפתיע את כולם, גם את ראש-העיר רון חולדאי. וגם: קבלו את מקהלת "פרחי תל-אביב" לסיפור המלא
השחקן שהפתיע את התל-אביבים בהדלקה ● צפו בגלריה

קהל רב ומגוון הגיע לכיכר התרבות - 'הבימה' בתל אביב לטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה בחנוכיה המעוצבת שהוצבה ע"י מרכז חב"ד ת"א, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב ובסיוע מחלקת תרבות ומופעים בעריית תל אביב חברת סקופ וחברת הצורפים.

את הטקס פתח המנחה השליח הרב שאול רייצס שארגן והנחה את ההדלקה מידי ערב ולאחר שסיפר כי בכל הכיכרות הגדולים בעולם מדליקים שלוחי הרבי מליובאוויטש חנוכיות ענק, וגם בתל אביב זו השנה הראשונה שבכיכר התרבות ניצבת ומודלקת מידי ערב החנוכיה ע"י שחקני תיאטרון הבימה ומפרסמת את הנס.

המנחה קיבל בברכה את השחקן הנודע אלכס אנסקי שהגיע מתוך ההצגה בה שיחק כשהוא מחופש לרב כדי להדליק את החנוכיה ואת ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי שכיבד את הארוע בנוכחותו והוזמן להדליק על הבמה חנוכיה מיוחדת במינה של חברת הצורפים בגובה מטר וחצי עשויה כסף טהור ע"י נציג חברת הצורפים שהגיע במיוחד להשתתף בטקס ההדלקה ר' שלום גולדשמיט.

אל המנוף הוזמנו לעלות הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לת"א ורב קהילת חב"ד בעיר ויחד איתו השליח הרב מאיר אריה שמערלינג ראש ישיבת חב"ד בת"א שתלמידיה אחראים על בניית והפעלת החנוכיה מידי ערב, ממרומי המנוף נשא הרב גערליצקי דברים על מהותו של חג החנוכה – ועל מה שכל יהודי באשר הוא צריך ללמוד מחג זה. הוא סיים בברכה שנזכה להדליק עוד השנה את מנורת הזהב בבית המקדש השלישי ותהיה רק שמחה בעם ישראל,ואז פתח השחקן אלכס אנסקי באמירת הברכות והדלקת הנרות כשכל הקהל עונה אחריו אמן.

מקהלת פרחי ת"א – של תלמוד תורה חב"ד ת"א כבר ניצבה על הבמה וליוותה את הדלקת הנרות ברצף של שירי חנוכה, כשכולם מצטרפים לשירה ומעגלי ריקודים ממלאים את הבמה והרחבה.

לסיום נהנו כולם משירי חנוכה ומסופגניות שחולקו לקהל הרב. המנחה הודה לכל העוסקים במלאכה לת' אברהם בראון, לרב יחזקאל גבירץ ולכל בחורי ואברכי ישיבת חב"ד בת"א שעמלו וטרחו על הקמת והפעלת החנוכיה מידי ערב, והזמין את הקהל להמשיך לרקוד ולשמוח ואיחל שנזכה להדליק שוב בשנה הבאה בירושלים הבנויה עם משיח צדקנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.