מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ב 28.12.2011

האמן דוד סוזאנה עיצב וחב"ד מבשרת ביצעה

לקראת חנוכה פנו מחב"ד מבשרת ציון לאמן דוד סוזאנה בבקשה לעצב חנוכיה יחודית, שתמשוך את לב הציבור לחנוכיה מיוחדת וכך לבצע את הוראת הרבי לפרסם הנס בחוצות העיר ● האמן נענה לבקשה, עיצב חנוכיה מיוחדת ואף בחר את צבעי הקנים, הרב יצחק רבינוביץ פנה עם העיצוב המיוחד לתורמים שהסכימו לתרום 3 חנוכיות ענק בגובה של 6 מטר וברוחב של 4 מטר לדיווח ולתמונות
האמן דוד סוזאנה עיצב וחב
ראש המועצה מר אריה שמם, חבר המועצה ר' רונן אברהם, והרב יצחק רבינוביץ
לקראת חנוכה פנו מחב"ד מבשרת ציון לאמן דוד סוזאנה בבקשה לעצב חנוכיה יחודית, שתמשוך את לב הציבור לחנוכיה מיוחדת וכך לבצע את הוראת הרבי לפרסם הנס בחוצות העיר.

האמן נענה לבקשה, עיצב חנוכיה מיוחדת ואף בחר את צבעי הקנים, הרב יצחק רבינוביץ פנה עם העיצוב המיוחד לתורמים שהסכימו לתרום 3 חנוכיות ענק בגובה של 6 מטר וברוחב של 4 מטר, וכשאילו נענו לתרום את החנוכיות, ניגש לראש המועצה המקומית מר אריה שמם שנתן הוראה ברורה לכל מחלקות המועצה לשתף פעולה עם חב"ד ולהציב את החנוכיות במקומות המרכזיים במבשרת ציון.

כך שילבו ידיים, מחלקת ההנדסה עם יועץ הבטיחות, צוותי תאורת הרחוב עם קבלן הבינוי והמסגריה. והחנוכיות יצאו לדרך.

היסודות לחנוכיה נבנו כשבועיים לפני חנוכה ובערב חנוכה הוצבו שלש החנוכיות בצמתים המרכזיים של מבשרת ציון באמצעות מנוף ענק שהובא במיוחד.

שליח הרבי למבשרת ציון הרב יצחק רבינוביץ אומר שבאמצעות החנוכיות הוקף כל הישוב.

במבשרת ציון שתי שכונות מרכזיות, מבשרת ירושלים ומעוז ציון. במעוז ציון הוצבה החנוכיה ב'כיכר מרכז המעוזים' ובמבשרת ירושלים הוצבו החנוכיות ב'כיכר הכניסה לשכונות החדשות ובכניסה לישוב ב'כיכר השושנה'.

בחב"ד מבשרת נתקבלו מאות תגובות חמות לפרוייקט.

ראש המועצה מר אריה שמם הגיע במיוחד לחנוכיה מלווה בחבר המועצה מר רונן אברהם, השניים ברכו את פעילות חב"ד במבשרת ציון וראש המועצה הבטיח להמשיך ולסייע בכל ענייני חב"ד בישוב. חשוב לי לציין כי האמן מר דוד סוזאנה שהוא מהאמנים הנחשבים בארץ ותושב הישוב, הוא אשר עיצב את החנוכיות, מה שמוסיף נופך של אסטתיקה לפעילות. הרב רבינוביץ הגיב כי על כך נאמר בתורה 'זה א-לי ואנוהו'.

ראש המועצה אף הזכיר את ביקורו ב'סוכת חב"ד' שהוצבה בחגיגות הסהרנה, בביקורו אז הצהיר: 'אני חסיד של פעילויות הרבי מליובאויטש ושמח על הפעילות הענפה בישובנו לטובת הציבור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.