מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ב 28.12.2011

אוסטרליה: מאירים את סידני בנרות חנוכה

צעירי חב"ד ניו סאוט וויילס, יחד עם תלמידי ישיבה סנטר, מרכז חב"ד ניו סאוט וויילס, ובית חב"ד של מרכז העסקים סידני שיתפו פעולה יחד, למבצע חנוכה השנה בסידני, אוסטרליה ● התהלוכה הגיע לשיאה בהדלקת המנורה הענקית ב"מארטין פלייס" לדיווח ולתמונות  
אוסטרליה: מאירים את סידני בנרות חנוכה

צעירי חב"ד ניו סאוט וויילס, יחד עם תלמידי ישיבה סנטר - מרכז חב"ד ניו סאוט וויילס, ובית חב"ד של מרכז העסקים סידני שיתפו פעולה יחד, למבצע חנוכה השנה בסידני, אוסטרליה.

לאחר שבועות של עבודה קשה ומפרכת, הותקנו מנורות ודגלי חנוכה על גבי מכוניות ווואנים עבור תהלוכה ברחובות סידני, להזכיר ליהודים אודות הניסים הגדולים של חג החנוכה.

התהלוכה הגיע לשיאה כאשר הגיע להדלקת המנורה הענקית ב"מארטין פלייס" "חגיגת חנוכה במרכז העיר" , שם מספר נציגי ממשל מסרו את ברכותיהם ואיחוליהם לחג החנוכה, בניהם: מר מאלקאם טורנבאלל שר בכנסת האוסטרלי, מר דוד קלארק, מר וואלטער סעקארד, מר לוק פאלי נציגי הכנסת של מדינת ניו סאוט וויילס, ומר שיין מאלארד המייצג את עיריית סידני.

הרב פנחס הכהן פלדמן, שליח הראשי של הרבי למדינת ניו סאוט וויילס דיבר אודות המסר של חג החנוכה וכח היחיד כפי שראינו אשר מתיתיהו הכהן הגדול נעמד נגד היוונים הרשעים והתחיל את המרד היהודי לחירות דתי. הרב פלדמן קרא להשפיע על שכינינו הלא יהודים לקיים את שבע מצוות בני נח שהם היסוד לתרבות, צדק, ויושר מסביב לעולם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.