מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשע״ב 27.12.2011

גאווה יהודית בגבעת אבו סנינא ● גלריית ענק

עשרות תמימים הגיעו במהלך ימי החנוכה לגיזרת חברון ופעלו במרץ רב בקרב אלפי החיילים המשרתים באזור ● על פעילות חנוכה בחברון וסביבותיה פיקדו בהצלחה רבה שלוחי הרבי בחברון ● פעילי בית חב"ד יצאו לפעילות רחבה והביאו את שמחת החג לאלפי חיילים ואלפי תושבים במשך כל יום מימי החנוכה לסיפור המלא
גאווה יהודית בגבעת אבו סנינא ● גלריית ענק

עשרות תמימים הגיעו במהלך ימי החנוכה לגיזרת חברון ופעלו במרץ רב בקרב אלפי החיילים המשרתים באזור.

על פעילות חנוכה בחברון וסביבותיה פיקדו בהצלחה רבה שלוחי הרבי בחברון קרית ארבע הרב ויקטור עטיה, הרב דני כהן, הרב יוסי נחשון והרב מנחם פורטר, וכן בתיאום עם הרב יוסי דהן, מנהל בית חב”ד בעותניאל הר חברון, והרב זיו שרעבי מנהל בית חב"ד סוסיא. שתרמו המון להצלחת המבצע בנוסף על העבודה השותפת שלהם בגזרתם.

כמידי שנה המבצע יוצא לאור בעזרת הרב יוסף יצחק אהרונוב הרב אהרון פרוס.

השלוחים יחד עם קבוצות תמימים מישיבות חב”ד בצפת ומגדל העמק ולוד, יצאו לפעילות רחבה והביאו את שמחת החג לאלפי חיילים ואלפי תושבים במשך כל יום מימי החנוכה. מידי ערב הודלקו חנוכיות ענק בהשתתפות קהל רב. מידי ערב נערכה הדלקה מרכזית בקרית ארבע ורמת ממרא בשילוב כינוס ילדים גדול.

ביומים הניחו עם מאות לוחמים תפילין ורבים נרשמו לספר תורה של חיילי צה"ל.

ביום השני, נערכה שיירה של רכבים ליוותה את התהלוכה מבית חג"י לכיוון החטיבה לע"נ יוסי שוק יחד עם צוות בחורים שהגיעו עם הרב יוסי דהן מכיוון עותניאל, עשו שמח לאורך כל התהלוכה.

במוצ"ש הגיע שיירת האור מביתר עילית בארגונו של התמים ר' מוטי מרקוביץ ובית חב"ד מטה יהודה הרב ציטרון שעברה בישובים בגוש עציון עם בית חב"ד אפרת עם השליח הרב ניסן נחשון מנהל בית חב"ד אפרת.

אח"כ המשיכה עם שיירה של רכבים מוארים לכיוון חברון כשבדרך מצטרפים עוד ועוד מכוניות מוארות, יום לאחר מכן יצאה תהלוכת לפידים בארגון הישוב היהודי בניצוחה של הגב' ענת כהן מתל רומידה ועברו דרך כל הישוב היהודים עם לפידים ושירה בליווי צה"ל וכוחות הביטחון בסיום התקיימה במערת המכפלה מסיבת חנוכה עם תזמורת.

בשבת התקיימה שבת חתן לתמים שניאור עטיה הבן של הרב ויקטור עטיה עם אורחים רבים ממשפחות ווינפלד המורחבת ומשפחות ליפסקר המורחבת, וכן ישיבת צעירי השלוחים מצפת התארחו בחברון השבת

קציני צה”ל באזור אף הם לא קופחו. השלוחים הגיעו לבסיס חטיבת חברון שם התקיימה באותה שעה ישיבה קצינים, הללו הודו לשלוחים על פעילותם הברוכה בקרב היחידות הצבאיות בחנוכה בפרט ובמשך כל השנה.

וחנוכיית ענק שהוצבה בארגון בית חב”ד בבסיס צה”ל בגבעת אבו סנינא. החנוכיה הועמדה מעל הבית היושב בראש הגבעה ממנו ירו המרצחים ימ”ש על התינוקת שלהבת פס הי”ד.

החנוכיה באבו סנינה שהוקמה בעזרתם של ר' יעקב כהן ודניס ברמן ממרילנד וסייעו במבצע חנוכה חברון תשע"ב משפחת אש מדרום אפריקה לע"נ הדוד אהרון בן אברהם, ולזכות ידידנו השליח שלמה צבי בן לאה הניא. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.