מערכת COL | יום ל' כסלו ה׳תשע״ב 26.12.2011

אור החנוכה הגיע למגרשי הכדורסל ● תמונות

מאות אלפי יהודים נחשפו השנה למבצע חנוכה במגרשי הכדורסל אודות לפעילותו הנמרצת של העסקן החבד"י הרב יעקב גלויברמן ● חלוקת אלפי סופגניות לכל האוהדים המגיעים למשחקי הספורט והדפסת כיפות ● בכל המקומות בהם נערכו משחקי כדורסל, הודלקו חנוכיות בעזרת שלוחי חב"ד ● בכל כלי התקשורת הודלקה חנוכיה ואלפי סופגניות חולקו לסיפור המלא
אור החנוכה הגיע למגרשי הכדורסל ● תמונות

מאות אלפי יהודים נחשפו השנה למבצע חנוכה במגרשי הכדורסל, אודות לפעילותו הנמרצת של העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן, שהגביר השנה את פעילותו ב"פרסומי ניסא" בחנוכה.

שבועות לפני החג סיכם הרב גלויברמן יחד עם מנהלת הליגה בכדורסל על הדלקת חנוכיות, חלוקת אלפי סופגניות לכל האוהדים המגיעים למשחקי הספורט והדפסת כיפות. בכל המקומות בהם התקיימו משחקי כדורסל, בעזרת שליחי הרבי הודלקו חנוכיות. בכל כלי התקשורת הודלקה חנוכיה ואלפי סופגניות חולקו.

ביום חמישי בערב 18:00 בתוכנית הספורט בתדר 102 Fm יחד עם שדרני הספורט חיים רביבו ואופירה אסייג: "לפי המידע שיש לי באמצעות שליחי חב"ד הנציג שלנו באיחוד האירופי הרב מטוסוב והשליח לבלגיה הרב יוסי סלבטיצקי, לאחר מאמצים מרובים תודלק חנוכיה באולם הספורט בבלגיה שם תשחק הערב מכבי תל אביב" "מצווה שכל אחד ידליק בביתו וליד החלון חנוכיה יחד עם הילדים, בכדי לפרסם את הנס, אני מאחל לכם חג שמח ושרק תשדרו דברים טובים על ישראל".

ביום חמישי בחצות הלילה הודלקה חנוכיה בתוכנית הרדיו "לילה חי" ברדיו קול ישראל יחד עם השדרן אמנון פאר ואורחים באולפן לאחר מכן הרב גלויברמן דיבר על מהות החג והקשר של חנוכה לכל אחד בעם ישראל לאחר מכן חולקו סופגניות לכל האורחים.

במוצאי שבת 19:00 בתוכנית ספורט הפופולארית "שירים ושערים" ברשת ב' קול-ישראל יחד עם השדר יואב אביב, דיבר הרב גלויברמן על עניין מהות החג.

ביום שישי ערב שבת פרשת "מקץ" בתוכניות הקבועה של הרב גלויברמן בערוץ הספורט הודלקה חנוכיה גדולה ומרשימה וחולקו סופגניות לנוכחים.

ביום ראשון בערב במשחק בין הקבוצות מכבי אלקטרה ת"א ובני השרון הודלקה חנוכייה באולם הספורט בהרצליה, יחד עם שליח הרבי בהרצליה הרב אמיתי ונציגי הקבוצות ושחקן מכל קבוצה. הרב גלויברמן דיבר על חנוכה ועניין החינוך אשר יש לחנך את כל האוהדים לאהבת ישראל וכיבוד והזולת, מיד נשמעו הדים של מחיאות כפיים מקצה האולם לקצהו השני. 

לאחר ההדלקה ניגש איש עסקים לרב גלויברמן ואמר: "אתה מקדש שם שמים ברבים" הרב תהה מה קרה? "אתמול מוצאי שבת ישבתי בביתי במרכז הארץ יחד עם ידידי איש עסקים מקליפורניה יהודי לא שומר תורה ומצוות ושוחחנו על היהדות , לפתע אנו שומעים את כבודו ברדיו מדליק חנוכיה ומדבר על החג ומהותו, יחד עם צוות "קול ישראל", האורח התרגש והזיל דמעה"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.