מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשע״ב 25.12.2011

חגיגת חנוכה לדור העתיד של שליחות חב"ד ● דיווח, תמונות

"אני כאן, אני כאן, רבי על משמרתי, יודעת היטב כן זה רק בידי", השירה הסוחפת שהדהדה השבת בקמפוס ישיבת נחלים, לא תעצור, היא עוד תמשיך להדהד רבות במקומות שונים על פני מפת ארץ ישראל. שירה אמיתית וסוחפת שאי אפשר ולא רוצים להפסיק ● אמש (מוצאי שבת) ננעלה השבת החגיגית לבנות השליחים, שבת המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות - בנותיהם של שלוחי הרבי ומנהלי בתי חב"ד בארץ הפועלים במסגרת צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב לדיווח מלא ולגלריית תמונות  
חגיגת חנוכה לדור העתיד של שליחות חב
כתב COL

בשנים שלפני הנשיאות, פגש הרבי בכל בוקר ילדה קטנה מקראון הייטס בדרכה לבית הספר. באחד הימים שאלה לתחביבה, והיא ענתה שהיא אוהבת לקרוא מדע בדיוני וסיפרה שקראה על חייזר גדול שרוצה לכבוש את העולם הוא שולח חייזרים קטנים, למקומות שונים על פני כדור הארץ, ובבוא היום, ברגע הגדול הוא ילחץ על כפתור, וכלל החיזרים יתעוררו יחד ויכבשו את העולם. חייך הרבי חיוך רחב ואמר לילדה: "מעניין, לי זה לא נשמע דמיון. גם לי יש תוכנית כזו"...

המוטיב "מעל לכל דמיון" ליווה את השבת המיוחדת – שבת לבנות השלוחים בישראל, הפועלים במסגרת צעירי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ופתח אותה באולם בו ישבו 300 שליחות צעירות, שגרירות של המשלח. חלק מהתוכנית הגדולה: שליחות שמוסרות את הרצון יום יום ושעה שעה, כדי להגשים לרבי חלום.

כבר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, נהרו השליחות בדרכם, מכל רחבי הארץ, לישוב נחלים.

את ההתרגשות של המפגש החד שנתי הזה לא ניתן לתאר במילים. זר כי יראה לא יבין, אך מי שבפנים יודע, זה כוחה של שליחות, ושל אחוות לוחמים. בכנס הפתיחה המרשים הפנימו הבנות בפעילות חוויתית את הייותם השגרירות, הצועדות בחוד החנית, אחראיות להפיכת החלום למציאות – מעל לכל דמיון.

לאורך השבת השתתפו בתוכניות מגוונות ומושקעות, למדו יחד, החליפו חוויות, וישבו להתוועד על מעלתה של שליחות והכוח המיוחד שיש בידי השליחות הצעירות דווקא, להשפיע על הסביבה ע"י התמסרות אמיתית.

סעודות השבת התארכו בשירה עוצמתית ומאוחדת האופיינית לשליחות צעירות מלאות חיות ומרץ להוסיף עוד ועוד אור בעולם ולהביא את הגאולה בפועל ממש.

"אני כאן, אני כאן, רבי על משמרתי, יודעת היטב כן זה רק בידי", שרו שוב ושוב.

רגעי שיא רבים היו בשבת המרוממת הזו, אך לכל הדעות הגדול מכולם הוא הרול קול, במהלך הבנקעט, במוצ"ש, לפי התור קמו השליחות "מעל לכל דמיון" כשהקריאו את מקום שליחותם לקול מחיאות הכפיים של אחיותיהם המעודדות.

בסופו הוחשך האולם, וכשניגון שקט התנגן ברקע, החליטה כל שליחה החלטה טובה, כתבה אותה על פתק, הכניסה בתוך גלובוס גדול. החלטה חברה להחלטה ויחד יידעו כולן , הן תצלחנה להפוך את העולם.

לא אחת ולא שתיים דמעו במעמד המרגש הזה. "ניפגש בגאולה", "כל כך מהר זה עבר", "בהצלחה בשליחות", "בהחלטה הטובה", אלו בסגנון זה או אחר, שנשמעו באותה שעה מפי כולם, נפרדו השליחות כשדמעות בעיניהם, וברקע עוד מתנגן השיר: "רבי, מבטיחה, נטלתי על כתפיי שליחות בי חדורה, זועקת עד מתי, מעל לכל דמיון שבועת חיי".

הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד שאירגן את השבת אומר כי העלייה המתמדת בכמות השליחות המשתתפות בשבת מהווה עדות חזקה היא למשמעותו של מפגש מיוחד זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.