מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשע״ב 25.12.2011

לקראת "חג הספרים": מהפכה בתורת הרבי ● הצצה ראשונה

לקראת חג הספרים, ה' טבת, יצא-לאור הספר "אלה הם מועדָי" - המגיש לקט נבחר ומעובד משיחות-הקודש של הרבי לציבור הרחב ● "זהו ספר ראשון מסוגו, המאפשר לציבור הרחב להתוודע אל העומקים הנפלאים בתורתו של הרבי", אומר ל-COL עורך הספר הרב זלמן רודרמן, "לא מדובר כאן בפירושים קצרים, בסגנון 'ווארטים', של הרבי לפרשת-השבוע וכיוצא בזה, אלא במַסות ארוכות ומורכבות, המוגשות בשפה מדוברת ובסגנון עדכני" ● מיוחד: הפרק על חנוכה - לקריאה לסיפור המלא 
לקראת
שער הספר
מהו הנס הגדול בכך ש"מסרת... טמאים ביד טהורים ורשעים ביד צדיקים"? היעלה על הדעת שהאמורא רבה השׁתכר בסעודת פורים עד כי נטל סכין ושחט את רבי זירא?! כיצד מצפים מאיתנו לחוש בליל-הסדר כבני-חורין אמיתיים וביחד עם זאת לומר "השַׁתא עבדין"? מה פשר תביעת המלאכים מהקב"ה לתת להם תורה שציווייה כלל לא רלוונטיים לגביהם?!

אלו הן אחדות מתוך מאות שאלות קשות המתעוררות סביב חגי ישראל, ואת התשובות עליהן אפשר למצוא בספר חדש הרואה אור בימים אלה. "אלה הם מועדָי", זהו שמו של הספר, המגיש לקט נבחר ומעובד משיחות-הקודש של הרבי.

"אלה הם מועדָי", כך כותב בדברי ההקדמה לספר עורכו, הרב זלמן רודרמן, "מאפשר טעימה – ואף יותר מכך – מתורתו העמקנית של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש, ומגישתו הייחודית לחגי ומועדי ישראל. למעיינים בספר מובטחים בס"ד התענגות רוחנית צרופה ומבט חדש לגמרי על הימים הגדולים והחשובים במעגל-השנה היהודי".

בשיחה מיוחדת עם COL אומר העורך, כי "זהו ספר ראשון מסוגו, המאפשר לציבור הרחב להתוודע אל העומקים הנפלאים בתורתו של הרבי. לא מדובר כאן בפירושים קצרים, בסגנון 'ווארטים', של הרבי לפרשת-השבוע וכיוצא בזה, אלא במַסות ארוכות ומורכבות, המוגשות בשפה מדוברת ובסגנון עדכני".

לקריאת הפרק על חג-החנוכה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.