מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ב 21.12.2011

בעקבות הפרסום ב-COL: נחשפו יוזמי החנוכיה במעון רוה"מ

התמונות של חנוכיית הענק שהוצבה בבית ראש-הממשלה בנימין נתניהו ושפורסמו לראשונה במרכז התקשורת החב"די - COL, גרמו להתעניינות רבה בכלי-התקשורת בישראל שיצאו לבדוק מי עומד מאחורי המיזם. "כשבבית ראש הממשלה חפצו להקים את החנוכייה בכניסה לבית, אך טבעי היה להיעזר באנשי חב"ד", נכתב באתר של 'מעריב' שהביא את תמונת החנוכיה במעון ראש-הממשלה באדיבות COL ● את המיזם הגה יועץ ראש-הממשלה שרצה להאיר את בית רוה"מ לתצלום הכתבה
בעקבות הפרסום ב-COL: נחשפו יוזמי החנוכיה במעון רוה
תצלום הכתבה באתר מעריב
מאת חיים גריידינגר, מעריב

חנוכייה מהודרת ניצבת בימים אלה, ימי חג החנוכה, בפני המבקרים במעון ראש הממשלה בירושלים. מאחורי הצבתה של החנוכייה סיפור לא שגרתי מאחר והיא מהווה העתק מדוייק של החנוכייה בה הדליק הרבי מלובביץ' את נרות החג בהיכל בית מדרשו בברוקלין שבניו יורק.

כשבבית ראש הממשלה חפצו להקים את החנוכייה בכניסה לבית, אך טבעי היה להיעזר באנשי חב"ד, ליתר דיוק בחב"דניק הכי מוכר בכנסת, זלמן וולף. כשזה האחרון שמע על הצורך, הוא הפעיל את בני משפחתו, האחים לרר, אמני שיחזור ברזל.

האחים, שבשירותם נעשה שימוש במלון פלאז'ה בניו יורק ובעבודות אומנות בבית הכנסת "החורבה" ברובע היהודי בירושלים, עמלו על הכנת החנוכייה המיוחדת. לימי החנוכה הוצבה החנוכייה בהשאלה בפתח בית ראש הממשלה, ומעתה מבקשים מספר אספנים חב"דים לרכוש את החנוכייה המדוברת, אבל לדברי יוצריה היא תשלח כמתנה לאחד מבתי חב"ד בעולם.

"התרגשתי מאוד לקבל את הפנייה וכמובן שהיה לי חשוב לדאוג לא רק לפרסום הנס אלא גם לפן האמנותי", סיפר זלמן וולף ל-nrg מעריב. "מאוד שמחתי שבני הדודים היקרים שלי הסכימו להירתם לנושא. אני חושב שמן הראוי שחנוכייה שכזו תעטר את ביתו של ראש הממשלה שמייצג את העם היהודי כולו".

***

כתב COL מסיף: יצויין כי את הרעיון יזם אחד מיועצי ראש-הממשלה הדתיים שחפץ להאיר את בית ראש-הממשלה בימי החנוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.