מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ב 20.12.2011

התעניינות רבה בסיורי חנוכה ביו"ש; ההרשמה נסגרת

היום נסגרת ההרשמה לסיורים המיוחדים לחסידי חב"ד ביהודה ושומרון, ביוזמת בתי-חב"ד ביש"ע ועמותת 'משקפת'. בקהילות חב"ד ברחבי הארץ יש התעניינות רבה, ורבים מבקשים לנצל את ההזדמנות לטייל עם המשפחה באטרקציות של יהודה ושומרון, וללמוד באופן ישיר על הנעשה שם ועל המאבק של המאחזים, שלא דרך העיוותים של כלי-התקשורת  לסיפור המלא
התעניינות רבה בסיורי חנוכה ביו
חסידי חב"ד בשומרון

בתי-חב"ד ביש"ע, עם ארגון 'משקפת', מקיימים בחנוכה יום סיורים מיוחד לחסידי חב"ד ביהודה ושומרון, ביישובים, במאחזים ובבתי-חב"ד, כדי שהציבור יוכל לראות בעיניים את המתרחש במקום, בלי התיווך המסולף של התקשורת הישראלית.

'משקפת' הוא מיזם מיוחד שמטרתו לחבר את הציבור הישראלי לאתרים ולאנשים ביהודה ושומרון. עמותת "משקפת" הוקמה על-ידי אנשי התיישבות ביהודה ושומרון ופועלת באופן הדוק ובשיתוף פעולה מלא עם המועצות המקומיות, מועצת יש"ע וכל הגופים הפעילים בתחומי ההתיישבות.

'משקפת' מציע לחסידי חב"ד יום של טיול מהנה ומחכים ביישובי יהודה ושומרון, כדי לאפשר לחסידי חב"ד לראות בעיניים את השטח ואת המאבק על היישובים והמאחזים בדרך בלתי-אמצעית, ולחזק את תושבי יש"ע ואת בתי-חב"ד ביש"ע.

יום הסיורים יהיה אי"ה ביום שני, ל' בכסלו (26.12). אוטובוסים יצאו מכל ריכוזי חב"ד, כשבכל אוטובוס מדריך מורה-דרך, שילווה את הנוסעים לכל אורך הסיור. הנסיעות מתואמות עם צה"ל.

כל אוטובוס יעבור במסלול מעניין ואטרקטיבי, שכולל יישובים ומאחזים ביהודה ושומרון, בתי-חב"ד ביש"ע, וכולם יסיימו את היום בהדלקת הנר השביעי של חנוכה ביישוב מגרון.

היציאה מהריכוזים תהיה ב-9 בבוקר והחזרה תהיה בערב. מחיר מסובסד מיוחד לחסידי חב"ד: 30 ש"ח לנוסע (בכל גיל).

המארגנים מבקשים להבהיר לציבור כי הרשמה מוקדמת הכרחית, כדי שיהיה אפשר להזמין מ'משקפת' את האוטובוסים הדרושים. חובה להירשם אצל הרכז המקומי עד יום שלישי השבוע, כ"ד בכסלו, ערב חנוכה.

הרכזים בריכוזי חב"ד הם: בכפר-חב"ד – ר' שמוליק אוירכמן, טל' 050-4071102; בנחלת-הר-חב"ד קריית-מלאכי – ר' ידידיה הלוי, טל' 054-5840440; בלוד – ר' נתנאל זנו, טל' 054-7721412; ברחובות – ר' מיכאל רייניץ, טל' 054-7770825; בצפת – ר' גבריאל מרזל, טל' 050-7983988 או 04-6921414
לתשומת לב קהילות חב"ד האחרות ובתי-חב"ד:

מי שמעוניין לארגן אוטובוס לבני קהילתו ייצור קשר בדחיפות עם השלוחים ביו"ש הרב דני כהן מחברון, טל' 052-4317299 או הרב יהודה רובין מאלון-מורה, טל' 057-7766126.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.