מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשע״ב 15.12.2011

אלפי בנות בכינוסים והתוועדויות מרוממות לכבוד י"ט כסלו

אלפי בנות מכללות ואולפנות התוועדו בימים שלישי-רביעי-וחמישי, בכל רחבי הארץ, ושמעו על מהותו של חג הגאולה י"ט כסלו, למדו על בעל הגאולה בעל התניא-האדמו"ר הזקן וחגגו את חידושיה של תורת החסידות בעולם, בהתוועדויות שאורגנו על ידי מחלקת הבנות של 'תורת חב"ד לבני הישיבות'. ברוב המוסדות התוועדות י"ט כסלו היא חלק מפעילות קבועה המתקיימת לאורך השנה כולה  לסיפור המלא
אלפי בנות בכינוסים והתוועדויות מרוממות לכבוד י
צילום: י. בלינקו
אלפי בנות מכללות ואולפנות התוועדו בימים שלישי-רביעי-וחמישי, בכל רחבי הארץ, ושמעו על מהותו של חג הגאולה י"ט כסלו, למדו על בעל הגאולה בעל התניא-האדמו"ר הזקן וחגגו את חידושיה של תורת החסידות בעולם, בהתוועדויות שאורגנו על ידי מחלקת הבנות של 'תורת חב"ד לבני הישיבות'. ברוב המוסדות התוועדות י"ט כסלו היא חלק מפעילות קבועה המתקיימת לאורך השנה כולה.

יום לימוד והתוועדות מרכזית נערכו כבר ביום שלישי, באולמי גוטניק בירושלים, שם נכחו למעלה מאלף בנות מכללות ומדרשות. הרב שבתאי סלבטיצקי עורר את הבנות לכוחן המיוחד כנשים ובנות, סיפר סיפורים חסידיים מרתקים ושיתף את הקהל בנלמד מהם. הרב יהושע שפירא עורר את הבנות לעומק לפנים מעומק, הכולל גם אורך ורוחב, הקיים בתורת החסידות ואמר במילים פשוטות:

כדאי לכן ללמוד חסידות! הבנות ניגנו ד' בבות ולמדו על הניגון בעזרת קטע וידאו מיוחד שהופק, וסיימו בסעודה והתוועדות חסידית עם הגב' אנה קריאבנוב. האירוע כולו נערך בשיתוף פעולה עם מכון טל ומדרשת מעמקים בירושלים, בניהולו של הרב חיים לויק ובסיועם האדיב של הנהלת כולל חב"ד הרב מנדי וצבי בלוי.

באולפנת אמנה בכפר סבא נערכה התוועדות בסיוע בית חב"ד כפר סבא. 700 בנות האזינו בקשב לרב סלבטיצקי שריתק אותן בדברי חסידות מלבבים.

בקריית שמונה התקיימה התוועדות במדרשה שעל יד האולפנא עם הגב' דבורה הרצל. באולפנת צפירה ועמליה ירושלים ריתק הרב אסי שפיגל. באולפנת ראשון לציון וצפת נערכה פעילות מיוחדת בבוקרו של י"ט כסלו על ידי בנות שנה ג' במסלול המצויינות במכללת 'בית רבקה', במסגרת שיתוף פעולה בין המוסדות לאורך השנה כולה. ביום שני תתקיים אי"ה התוועדות במכללת בית וגן בירושלים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.