מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ב 13.12.2011

הרבנים והמנהלים דנו: כיצד להתמודד עם השימוש באינטרנט

החל משנת הלימודים תשע"א מפעיל משרד החינוך תכנית חדשנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21 המחייבת שימוש באינטרנט ● באסיפה דחופה שנערכה היום בבית אגודת חסידי חב"ד '770' בכפר חב"ד, האזינו הרבנים בקשב רב לתוכנית החדשה, והתבקשו להביע עמדה בנושא  לדיווח ולתמונות, בלעדי
הרבנים והמנהלים דנו: כיצד להתמודד עם השימוש באינטרנט
מימין: הרב בוטמן, הרב אהרונוב, הרב ירוסלבסקי, והרב גלוכובסקי באסיפה ● צילום: COL

כתב COL

החל משנת הלימודים תשע"א מפעיל משרד החינוך תכנית חדשנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21. מטרתה של התכנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21 היא להוביל לקיומה של פדגוגיה חדשנית בבתי הספר תוך הטמעה של טכנולוגיית המידע ICT.

התוכנית עוברת כעת בכל הארץ, עיר אחר עיר, ובמסגרתה נדרשים המורים לשתף את ילדי והורי בתי הספר בשימוש באינטרנט, בכדי להטמיע את התוכנית.

באסיפה שנערכה היום ביוזמת אגודת חסידי חב"ד בארה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, בבית אגודת חסידי חב"ד '770' בכפר חב"ד, הציגו מספר מנהלי בתי ספר בפני משתתפי האסיפה, תוכנית חדשה שגובשה על ידי מספר מנהלי בתי ספר של חב"ד, להתאמת התוכנית החדשה ללא אינטרנט, ואשר אושרה להם על ידי משרד החינוך.

באסיפה השתתפו: מזכיר בית דין הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, סגן מזכיר בית דין הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, הרב זאב דב סלונים, הרב יוסף יצחק אהרונוב יו"ר אגודת חסידי חב"ד, הרב ישראל בוטמן מנהל רשת אהלי יוסף יצחק, והרב אריאל למברג מזכ"ל אגו"ח.

הרבנים האזינו בקשב רב לתוכנית שהוצגה, והתבקשו להביע עמדה של חב"ד בכל הקשור לתוכנית.

ל-COL נמסר, כי בין בתי הספר של חב"ד, ישנם את תלמודי התורה של אנ"ש, שבהם אינטרנט הוא מחוץ לתחום, ואת בתי ספר של חב"ד הפונים לציבור הרחב, בהם נשקלת האפשרות לאשר בכפוף למסננים באינטרנט.

באסיפה, הוחלט על גיבוש וועדה עם מנהלי המוסדות, יחד עם חברי בית דין רבני חב"ד בארה"ק, הנהלת רשת אהלי יוסף יצחק, ואגודת חסידי חב"ד.

המנהלים הודו לאגודת חסידי חב"ד על היוזמה ואירגון האסיפה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.