מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ב 13.12.2011

מתקינים חנוכיה על גג הרכב? תגידו להתראות לזרועות ולאזיקונים

חדש מצעירי חב"ד: חנוכיות להרכבה על גג הרכב, באמצעות ארבעה מגנטים רבי עוצמה ● המגנטים יחליפו את אמצעי החיבור הישנים והמסורבלים שגזלו זמן רב ●  יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב: "אני בטוח שהבשורה על קלות החיבור תגדיל משמעותית את מספר החנוכיות המאירות על רכבי אנ"ש ותגביר את פרסומי הניסא" לסיפור המלא
מתקינים חנוכיה על גג הרכב? תגידו להתראות לזרועות ולאזיקונים

כתב COL

מידי שנה מנסים אנשי צעירי חב"ד להפיק את מירב הלקחים משנים קודמות כדי לוודא כי מבצע חנוכה של אותה שנה יזכה למקסימום פרסומי ניסא. אביזרי פרסום חדשים, חומרים בעירה נוחים, מאירים, דליקים ובטוחים יותר, חנוכיות ענק ומארזים אישיים של חנוכיות ונרות. שבועות ארוכים לפני שבבתי ישראל מדליקים את הנרות ומברכים 'שהחיינו', ישובים האחראיים לכך בישיבות עבודה רבות כדי להבטיח הספקה סדירה של מאות אלפי חנוכיות, נרות, עלונים וסופגניות שיגיעו לחיילי צה"ל ואנשי כוחות הבטחון, ויאירו את כל הארץ.  

ובין חידושי השנה: חנוכיה חדשה לרכב הנצמדת לגג הרכב באמצעות ארבעה מגנטים רבי עוצמה, ומייתרת את הזרועות עליהם היתה יושבת תמיד החנוכיה ומתחברת באופן קל ופשוט למצת הרכב. עד היום, נעשה שימוש בטכנולוגיה דומה רק לרכבי משטרה ולימוד נהיגה, אך זו הפעם הראשונה, שבה גג הרכב יישא אלמנט גדול ומורכב חשמלית כמו החנוכיה.

מילוי מיכלי ההדלקה מתבצע ע"י חברה חיצונית, פחיות חד-פעמיות מלאות בשמן להדלקה קלה ונוחה, שירון ברוסית ושרשראות נורות לֵד לקישוט והבלטת גוף החנוכיה למרחקים גדולים. חשיבותו של המיתוג היא בעיקר בניראות שלו, ולכן מוענק חינם עיצוב ממותג לשילוט החנוכה, עם אפשרות להוספת שם בית חב"ד או חסות בית עסק מקומי. כמו"כ כל שליח יכול להוריד חינם קובץ עיצוב למסיבת חנוכה, כאשר את הפרטים המקומיים הוא מוסיף בעצמו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.