מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשע״ב 13.12.2011

נוכח משבר הדיור: "120,000 יח"ד נבנו בזכות הרבי"

נוכח משבר הדיור: "120,000 יח"ד נבנו בזכות הרבי", כך יו"ר סיעת האיחוד הלאומי, חה"כ מר יעקב כץ (כצל'ה) בהתוועדות המרכזית לקראת י"ט כסלו בנתניה ● "כאשר ביקרתי בניו-יורק, מעולם לא פספסתי הזדמנות לראות את הרבי" ● אורח הכבוד, הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, שיתף את הנוכחים בהיכרותו עם מפעל השליחות של חב"ד בעולם לסיפור המלא 
נוכח משבר הדיור:
כתב COL

חוויה מיוחדת של התוועדות עילאית סחפה את המוני המשתתפים בהתוועדות לקראת י"ט כסלו של חב"ד בנתניה. הקהל הגדול נהנה מחוויה רוחנית מרגשת. הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הרב יונה מצגר חשמל את האווירה בנאום מרתק על פועלם של שלוחי חב"ד בעולם. מנהיג תנועת האיחוד הלאומי חה"כ ר' יעקב כ"ץ (כצל'ה) סיפר על פגישותיו עם הרבי וכיצד נבנו בזכות הרבי אלפי בתים ביש"ע.

הרב שלום בער בוטמן משפיע קהילת חב"ד בתל אביב התוועד בחיות חסידית עם הקהל וסיפר על משמעות היום. הרב מנחם ולפא רב קהילת חב"ד בנתניה ויו"ר מוסדותיה פתח והנחה ביד רמה את ההתוועדות, כשעל השמחה מופקד הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי שהלהיב את הקהל בניגוני חב"ד שמחים. ההתוועדות אורגנה ע"י הרב נח סוליש מנהל אגף הפעילות ובשיתוף עם המחלקה לתרבות תורנית שע"י העמותה לחינוך בלתי פורמלי בעיריית נתניה.

הרב מנחם ולפא פתח את ההתוועדות בדברי ברכה נלהבים ובדברים על מהותו של יום "י"ט בכסלו". בסיום דבריו הזמין את כוכב הזמר החסידי- הזמר הנודע ר' מנדי ג'רופי לשיר אם הקהל את הניגון המפורסם "פדה בשלום" כשהקהל כולו מצטרף לשירה. במהלך כל הערב הוא ניצח על השמחה, הרקיד ושימח את כל המשתתפים בלהט חסידי מיוחד לצלילי הקלידן החסידי ר' יוסף חיים.

ראשון הנואמים ידיד נאמן לתנועת חב"ד חה"כ ר' יעקב כץ ובכינוי הנודע יותר כצל'ה עולה לשאת את דבריו. בחן מיוחד מספר כצל'ה על קשריו האישיים עם הרבי בין היתר במהלך כהונתו כעוזרו של שר השיכון אריאל שרון בתחילת שנות ה- 90 שבמהלכם נבנו בזכות הממשלה שהוקמה בתמיכת הרבי מאות אלפי יחידות דיור ביהודה שומרון וחבל עזה.

הקהל הגדול נעמד בהתרגשות כשהרב הראשי לישראל הגאון הגדול רבי יונה מצגר נכנס לאולם. הקהל כולו הקשיב ברתק לדברי תורתו וברכותיו של הרב. הרב תיאר בצבעים חיים במהלך דבריו את פועלם האדיר של "הצבא היהודי הגדול בעולם"- שלוחי הרבי. הוא גם סיפר כיצד קידם בצורה משמעותית את היחס של מנהיגי דתות בעולם בעיקר בעולם הנוצרי לטובת ארץ ישראל והעם היהודי.

המשפיע החסידי הרב שלום בער בוטמן דור שישי לאדמו"ר הצמח צדק התוועד עם הקהל הרב, הוא סיפר בין היתר על הזמן בו שהה עם הרבי והרבנית חנה באותו בניין בפריז. וכן על המתנות הנדירות שהוא ומשפחתו קיבלו מהרבי באותו זמן.

תודה מיוחדת למנהל העמותה לחינוך בלתי פורמלי מר משה קייזלר שאף השתתף באירוע. למר מאיר טודר מנהל המחלקה לתרבות תורנית בעמותה.

וכן לר' יחיאל דהן ולת' מנחם קונסטנטיני על עזרתם להצלחת האירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.