מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשע״ב 12.12.2011

הסנאטור האמריקני: "העם בישראל סובל ממאמץ לשלום שכשל"

הסנאטור האמריקני אלן קלמונס מדרום קרוליינה סייר במוזיאון גוש קטיף בירושלים ויצא נרגש מאד, ובעת שהדליק את נר הזיכרון לקדושי גוש קטיף פרץ בבכי. במהלך הסיור אמר הסנטור האמריקני, כי הוכח לאחר ההתנתקות שאי אפשר להביא שלום במזרח התיכון על ידי חורבן. "העם בישראל סובל ממאמץ לשלום שכשל", הוסיף הסנטור קלמונס לסיפור המלא
הסנאטור האמריקני:

הסנאטור האמריקני אלן קלמונס מדרום קרוליינה סייר במוזיאון גוש קטיף בירושלים ויצא נרגש מאד, ובעת שהדליק את נר הזיכרון לקדושי גוש קטיף פרץ בבכי. במהלך הסיור אמר הסנטור האמריקני, כי הוכח לאחר ההתנתקות שאי אפשר להביא שלום במזרח התיכון על ידי חורבן. "העם בישראל סובל ממאמץ לשלום שכשל", הוסיף הסנטור קלמונס.

הסנטור האמריקאי סייר בכל אגפי המוזיאון, ובמהלך כל הביקור היה נרגש מאד, והתבטא כי מדובר עבורו  בחוויה עוצמתית ומרגשת. הוא הוסיף שיעשה הכל להביא את נושא גוש קטיף בארה"ב כדי שהעולם יבין את תוצאות החורבן שהביא פינוי היישובים מחבל עזה.

בסיום הביקור כתב הסנטור בספר האורחים כי המוזיאון הוא מקום חזק ועוצמתי לא רק עבור עם ישראל אלא עבור העולם כולו:

"בגוש קטיף היה ניסיון מבורך של אמונה. היו דיונות של חול וברכת ה' הביאה למקום דשא ופירות. בגלל הכמיהה לשלום גוש קטיף ננטש והעם בישראל סובל ממאמץ לשלום שכשל. לעולם לא אשכח את גוש קטיף ואנצור אותה בליבי לעד. ליבה של ישראל לא יכולה להיות נושא למשא ומתן לשלום. שהא-ל יברך את ישראל לשמור את עמו והזכות שלה למולדת. אני מאמין שתחזרו לגוש קטיף ולא עוד הרבה זמן". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.