מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשע״ב 12.12.2011

"הביטול של קמפיין לאומי הוא כמו פיצוץ אטומי בענף הפרסום"

"הביטול של הקמפיין הוא כמו פיצוץ אטומי בענף הפרסום והשיווק" - כך אומר גורם בכיר בענף הפרסום בראיון לאתר דה-מרקר ● העמותות החב"דיות שהשתתפו בתחרות, דאגו לשגר הודעה מיוחדת לגולשים, בה הביעו את תודתם העמוקה על ההצבעה היום-יומית. "אנו נמשיך לפעול בקרב גורמים שונים בקהילה על מנת לגייס את המשאבים הנדרשים להפעלת הפעילות המיוחדת שלנו", כתבו ב'חסדי ל"ב' להודעה במלואה 
השליח באשקלון הרב ליברמן מקבל את הפרס בשנה שעברה (צילום: ארכיון)

ההודעה ששוגרה על-ידי חסדי ל"ב:

שלום,

בשעות האחרונות הודיע בנק לאומי על החלטתו להפסיק את פרויקט 2 מיליון סיבות טובות.

ב-7 ימי התחרות למעלה מ-5326 אנשים צפו בסרטון אודות פעילות הארגון, מתוך 139 ארגונים שהתחרו על התרומה הגענו למקום 21 והיינו במגמה של עלייה.

אנו מודים לכם על שנרתמתם והקפדתם להצביע מידי יום, ורוצים להמשיך לשמור אתכם על קשר בעתיד.

אנו נמשיך לפעול בקרב גורמים שונים בקהילה על מנת לגייס את המשאבים הנדרשים להפעלת הפעילות המיוחדת שלנו. אך יחד עם זאת אנו רואים באלפי האנשים שתמכו בנו אבן יסוד להמשך הדרך של הארגון ואנו מבקשים להמשיך לשמור אתכם על קשר בעתיד.

באם אתם מעוניינים לקבל מאתנו עדכונים מעת לעת אודות הפעילות או טיפים לכלכלה נכונה, אנו נשמח להמשיך לשמור אתכם על קשר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.