מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשע״ב 12.12.2011

צעירי חב"ד מציגים: ילקוט שיעורים ודרשות לי"ט כסלו וחנוכה

בעקבות ההצלחה בחודש תשרי, מגישים בצעירי חב"ד חוברת חדשה בסדרת "בסוד המועדים" - ילקוט שיעורים ודרשות לי"ט כסלו וחנוכה ● החוברת נותנת מענה ייחודי וחדשני לצרכי השליח בחודש החגים החסידי, בהכנת שיעורים, דרשות, וברעיונות למפגשים עם הציבור  לסיפור המלא
צעירי חב
כתב COL

בעקבות ההצלחה בחודש תשרי, מגישים בצעירי חב"ד חוברת חדשה בסדרת "בסוד המועדים" - ילקוט שיעורים ודרשות לי"ט כסלו וחנוכה, שיצאה לאור על ידי בית חב"ד המרכזי בבאר שבע.

החוברת נותנת מענה ייחודי וחדשני לצרכי השליח בחודש החגים החסידי, בהכנת שיעורים, דרשות, וברעיונות למפגשים עם הציבור.

הילקוט כולל מערכי שיעור והרצאות בנושאים הבאים: י"ט כסלו, מבוא לתניא, התוועדות, דרשות, לימוד תניא, ועוד. "מצוות היום" של י"ט בכסלו היא ההתוועדות, ובחוברת החדשה, יש רעיונות ונקודות לחזרה בהתוועדות המתמקדת בארבעה מסיפורי המאסר והגאולה, ומפיקה מהם הוראות בעבודת ה', ע"פ המבואר בשיחות.

אך לא רק י"ט כסלו. בימי החנוכה נדרשים השלוחים לומר "רעיון קצר", אם זה בטקס הדלקת החנוכיה בכיכר העיר, אם זה ב'השקת כוסית' במשרד חשוב, ואם זה במסגרת דברים שעלינו לשאת ברבים במסיבת חנוכה.

כך או כך, הילקוט מכיל 'שמונה נרות' – דרשות קצרות מכל הסגנונות, ששה מתוכם מותאמים לימי חול, ושניים לשבתות.

החוברת מכילה גם שיעור על סוד החנוכה, השיעור נקרא בשם 'גרפולוגיה יוונית', שנלקח מאוצר השיעורים 'בסוד הפרשה', וכן שיעור העוסק בנושאים הלכתיים מובהקים, הנותן אפשרות למסור שלושה נושאים מעניינים בהלכה, נושאים שכל אחד מהמשתתפים נתקל בהם במהלך החנוכה.

"בסוד המועדים" נכתב ונערך ע"י השליח הרב שמואל רסקין, שיכון ותיקים חולון, והוגה ע"י השליח הרב חיים א. הלוי הבר, באר שבע. רובו המכריע של החומר נערך במיוחד עבור החוברת, וחלקו נלקט ועובד מחומרים שנכתבו בעבר על ידי מכון בסוד התורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.