מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשע״ב 09.12.2011

הישיבה בברזיל חגגה 17 שנה עם פריד ושמעלצר ● גלריה

קרוב ל-1500 איש מבני הקהילה היהודית בעיר ס. פאולו שבברזיל גדשו את תיאטרון בראדיסקו במלאות 17 שנה להקמת ישיבת 'אוהל מנחם' חב"ד צפו בגלריה
הישיבה בברזיל חגגה 17 שנה עם פריד ושמעלצר ● גלריה
(צילומים: ברוך עזאגווי)

ביום רביעי האחרון קרוב ל-1500 איש מבני הקהילה היהודית בעיר ס. פאולו שבברזיל גדשו את תיאטרון בראדיסקו לערב הצדעה מפואר במלאת 17 שנה להקמתה של ישיבת 'אוהל מנחם' חב"ד בעיר.

הישיבה שבמרוץ השנים למדו בה מאות תלמידים מכל רחבי העולם, מונה כיום 70 בחורים, זאת לצד מכון הסמיכה בו למדים עשרה בחורים זו השנה התשיעית.

עם מסורת של שלוש שנים, גם השנה כחלק מאירוע ההצדעה שכל הכנסותיו קודש לטובת הישיבה, הופיעו גדולי הזמר החסידי, כאשר השנה היו אלה אברהם פריד וליפא שמעלצר שהופיעו לחוד ויחד עם שלל הלהיטים שלהם, כאשר הקהל רוקד ומפזז לכל אורך ההופעה.

"ישיבה זו היא כמו אי של תורה ומצוות כאן בס. פאולו", אמר רב קהילת חב"ד וראש הישיבה הרב שמאי ענדע בנאומו אותו נשא במהלך האירוע, כאשר הוא מכריז על פתיחתה של ישיבה גדולה בעיר עם קבוצה של שמונה תלמידים מארץ הקודש, כשאת דבריו הוא מסיים במילות תודה לתורמי וידידי הישיבה.

"פעילותה של הישיבה לא מסתכמת רק בתוככי המוסדות", אומר הרב מנדי קונסיפולסקי, מנהלה הגשמי של הישיבה ומי שעומד מאחורי האירוע. "תלמידנו וכהצוות דואגים במשך ימות השנה להפיץ את אור היהדות בס. פאולו וברחבי ברזיל כולה, כאשר כמות המשתתפים באירוע הצדעה זה מעידה על ההשפעה של הישיבה ותלמידיה על הקהילה היהודית".

האירוע הופק ע''י ירון לוי מפרל פרודקשנס כשעל המוזיקה ניצח מנדי הרשקוביץ עם להקת פרילאך מניו-יורק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.