מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ב 08.12.2011

עשור של הצלחה במרכז הטיפולי הייחודי של חב"ד ברחובות

סוד הגן הנעלם הינו מרכז טיפולי ייחודי לטובת הקהילה. פרויקט זה פועל בהצלחה כבר 10 שנים על ידי עמותת "עולל" עזרה ואהבה לילד ולהורה תחת הנהלת מוסדות חב"ד רחובות ● "אנו מטפלים ועובדים עם ילדים החולים בסרטן ובמחלות קשות, ילדים הסובלים מהתמכרויות, ילדים שחוו אלימות במשפחה, ועוד", מספרים בהנהלת המקום ל-COL לסיפור המלא
עשור של הצלחה במרכז הטיפולי הייחודי של חב
סוד הגן הנעלם הינו מרכז טיפולי ייחודי לטובת הקהילה. פרויקט זה פועל בהצלחה כבר 10 שנים על ידי עמותת "עולל" עזרה ואהבה לילד ולהורה תחת הנהלת מוסדות חב"ד רחובות.

הפרויקט מוכר על ידי העירייה, ותומכים בו, אישי ציבור חברי כנסת, חברות עסקיות גדולות, ועוד.

"אנו מטפלים ועובדים עם ילדים החולים בסרטן ובמחלות קשות, ילדים הסובלים מהתמכרויות, ילדים שחוו אלימות במשפחה, נוער בסיכון על ידי צוות מטפלים מקצועי ומסור המטפלים בילדים באמצעות תרפיות שונות בהבעה ויצירה, באומנות, מוסיקה, שיטת הסנוזלנד (שיטה רפואית ייחודית מהולנד שהומצאה על ידי אד וורהיל) ועוד", מספרים בהנהלת המקום ל-COL. זאת לצד צמיחה והתפתחות אישית, הרפיה, שחרור כעסים ומתח, הקלה לסבל ולכאב הרגשי, והמון שמחה ואושר כדי לנצח את המחלה וכל זה ללא תשלום .

היום ניתנים למעלה מ - 100 טיפולים רגשיים בחודש כשהמטרה היא לעזור לכמה שיותר ילדים הסובלים בתקופה הקשה בחייהם ולהפוך אותה לטובה ושמחה .

העמותה פונה לכל הציבור לקחת חלק בפרויקט הזה ולהצביע לטובת העמותה במסגרת מבצע "2 מליון סיבות טובות" של בנק לאומי. "בזכותכם נוכל להאיר את הלבבות של ילדים רבים בישראל", הם אומרים.

לעזרה לעמותה: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.