מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ב 06.12.2011

לקראת י"ט כסלו: מהדורה חדשה של הספר "פדה בשלום"

ספר חדש מרתק וייחודי לקראת חג הגאולה י"ט כסלו, המותאם במיוחד לציבור הרחב, יצא-לאור בשנה שעברה ונחטף מהמדפים בתוך ימים ספורים. לקראת יום חג הגאולה, הספר יצא במהדורה מחודשת, עם תיקונים והוספות  לסיפור המלא
לקראת י

ספר חדש מרתק וייחודי לקראת חג הגאולה י"ט כסלו המותאם במיוחד לציבור הרחב. הספר "פדה בשלום" הוא ספר ייחודי הכולל לראשונה את כל פרטי סיפור שני מאסריו של בעל התניא וגאולתו כולל מסמכים נדירים ומרתקים מהמאסר וההלשנה. הספר יצא לאור בפורמט מהודר, ומותאם לכל גווני הציבור במטרה להחדיר ולהעמיק את סיפור הגאולה לכל שכבות העם.

סיפור המאסר והגאולה לוקט מתוך עשרות ספרים, שנשענים על מקורות נאמנים שעברו מדור לדור על ידי אדמו"רי חב"ד וחסידים מדורות הקודמים, וכן מתוך חומרי החקירה שהתגלו בשנים האחרונות. בגוף הספר הובאו צילומי קטעים מעדויות וחקירות ומסמכים שונים מתיק החקירה. למעשה זו הפעם הראשונה שיצא ספר שכולל ומקיף את כל פרטי המאסר תוך כדי מסמכים וגילויים מרתקים.

הספר פדה בשלום כולל תשעה פרקים, הן על המאסר הראשון והשני, תולדות האדמו"ר הזקן, תנועת החסידות וההתנגדות, המאסר הראשון, הגאולה, חג י"ט כסלו, המאסר השני, הגאולה בשלבים, הפגישות של בעל התניא עם רבני המתנגדים לאחר מאסרו  ומסמכי המאסר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.