מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ב 06.12.2011

ארוחת הבוקר הבלעדית של ידידי ותומכי JEM ● גלריה

JEM
ביום ראשון שעבר, בעיצומו של כינוס השלוחים האחרון, קבוצה של שלוחים, תורמים, ידידי ותומכי חברת המדיה החבדי"ת - JEM חברו יחדיו לארוחת בוקר בלעדית בכדי לדון בנושא יחיד: כיצד להמשיך לשמר ולשתף את מורשתו המוקלטת והמתועדת של הרבי צפו בגלריה 
ארוחת הבוקר הבלעדית של ידידי ותומכי JEM ● גלריה
צילום: חיים פרל
ביום ראשון שעבר, בעיצומו של כינוס השלוחים האחרון, קבוצה של שלוחים, תורמים, ידידי ותומכי חברת המדיה החבדי"ת - JEM חברו יחדיו לארוחת בוקר בלעדית בכדי לדון בנושא יחיד: כיצד להמשיך לשמר ולשתף את מורשתו המוקלטת והמתועדת של הרבי.

ההשתתפות בארוחה שנערכה בביתם של משפחת רובשקין בקראון הייטס הותנתה בקבלת הזמנה בלעדית שנשלחה למספר מצומצם של אנשים בה הוסבר שלא מדובר באירוע התרמה, אלא בתדריך על הפעילות בעבר, בהווה ואף בעתיד, כגון טכנולגיות חדשות והוצאות לאור עתידיות.

65 תורמים מתוך 100 התומכים הגדולים ביותר של JEM לצד שלוחים שעשו את ההיכרות בין התורמים לחברת JEM, השתתפו באירוע המכובד שתואם בצורה כזו, כך שהשלוחים ומקורביהים לא יפספסו שום רגע חשוב של הכינוס.

מספר מצגות וידאו מיוחדות שהופקו לכבוד האירוע הוקרנו במהלכו, כאשר שלושת מנהלי החטיבות הראשיות של JEM סיפרו את הקורה והנעשה מאחורי הקלעים של הפרוייקטים השונים, ארכיון JEM, פרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' ומחלקת ההוצאה לאור שידועה בפרוייקט הדגל שלה מגזין הוידאו השבועי של 'תורת חיים'.

דקל האמאטיאן, מנהל מחלקת הארכיון הציג וידאו קצר שהראה את המאמצים לשימור האודיו, וידיאו ותמונות של הרבי, שהוקמה בזכות מענק של מר ג'ורג' ופמלה רוהר. כאשר הוא מספר על כך שתוכנית השימור של הוידאו שהוקדשה ע"י מר בנימין פרדרמן תסתיים בעוד מספר חודשים.

הנואם הבא היה הרב יחיאל קייגן, מנהל פרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' שהציג קליפ וידאו מסכם של כל הראיונות שנערכו בשנה החולפת במסגרת הפרוייקט, זאת לצד סטטיסטיקות  של מספר הראיונות וכל שאר הפרטים הקשורים לפרוייקט זה.

אחד מרגעי השיא של האירוע היה בהקרנת וידאו בלעדית של קטעי וידאו מהרבי שלא פורסמו מעולם, בהם הרבי מייעץ על עניינים אישים, כגון פוריות, שלום בית, ילדים עם צרכים מיוחדים וכן דילמות עסקיות, כאשר בקרוב חברת JEM מתכוונת לשחרר בקרוב סדרה מתוך קטעי הוידאו הללו.

לאחר המצגת, בחנו המשתתפים תצוגה של חומרים ארכיונים, לצד גלריית תמונות שנבחרו מתוך אוסף התמונות שבארכיון.

במהלך האירוע המרשים נשא דברים אורי לארבר, חבר בוועד התומכים של Jem, כאשר המשתתפים אף הצדיעו לרב הילל דוד קרינסקי שהיה מחלוצי השידורים חיים של הרבי. אחרון הנואמים היה הרב אלקנה שמוטקין, מנהל JEM שהציג בפני הנוכחים חמשה פרוייקטים חדשים שיביאו את החברה לרמות גבוהות וחדשות.

"העובדה שהאירוע הזה הינו בלעדי, זה לא אומר שהמספרים צריכים להיות גבוהים", אומר הרב שמוטקין. "כל תרומה קטנה חשובה לא פחות מאלו שתורמים עשרות אלפי דולרים בשנה".

"כאשר חלק קטן מאותם אלפי אנשים הנהנים מידי שבוע מהחומרים של JEM קונה וידאו, תורם או מתנדב לעזור, הוא מוסיף ועוזר רבות להצלחה העתידית של הארגון", אומר שמוטקין. "עם כל כך הרבה פרוייקטים מתמשכים ואחרים חדשים, אנחנו צריכים על עזרה שנוכל לקבל. אנחנו מקווים שבשנה הבאה נוכל לארח מספר גדול יותר של אנשים שרוצים ומעוניינים לזכות בשמירה על תורתו של הרבי עבור הדורות הבאים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.