מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תשע״ב 05.12.2011

גובר החשש מפיגוע באזור אילת; חב"ד תתגבר הפעילות

היערכות שיא על גבול ישראל-מצרים: גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי "בכל רגע עלול לצאת פיגוע באזור אילת" ● דובר צה"ל, תת אלוף יואב (פולי) מרדכי, אמר על רקע המתיחות בגבול מצרים כי לא ניתן להבטיח שתושבי אילת יכולים לישון בשקט ● השליח באילת, הרב מנדי קליין בשיחה עם COL: "המצב בהחלט לא סימפטי. לא זכור לי מצב שכזה מעולם, אך הדבר מחזק את דברי הרבי שהתריע מפני השלום עם מצרים, ומפני הסכנות שעלולות לצאת ממנו" לסיפור המלא
גובר החשש מפיגוע באזור אילת; חב
אילת. צילום: אריה פרישמן ● משמאל: מנהל בית חב"ד באילת הרב מנדי קליין

כתב COL

היערכות שיא על גבול ישראל-מצרים
: גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי "בכל רגע עלול לצאת פיגוע באזור אילת", בדומה לפיגוע בכביש 12 לפני כשלושה חודשים בו נהרגו שמונה אזרחים וחיילים.

כל מערכת הביטחון נערכת ברמה הגבוהה ביותר, ולכן הוחלט הבוקר במשרד החינוך שלא להוציא טיולים של תלמידי בית ספר וטיולים אחרים במרחב של העיר הדרומית.

דובר צה"ל, תת אלוף יואב (פולי) מרדכי, אמר על רקע המתיחות בגבול מצרים כי לא ניתן להבטיח שתושבי אילת יכולים לישון בשקט. "להגיד דבר כזה זה לא אחראי, זה הימור", אמר דובר צה"ל בראיון ל-ynet.

בעקבות כך, חדר המצב במשרד החינוך הוציא הנחיה על איסור מוחלט לטייל דרומית למעבר נטפים ובאזור הנמצא דרומית לכביש 12, בעקבות חשש לפיגוע באזור אילת.

השליח באילת, הרב מנדי קליין בשיחה עם COL:

"המצב בהחלט לא סימפטי, כאשר אתה מתעורר בבוקר, ומגלה שבכל רגע עלול לצאת פיגוע באזור אילת. לא זכור לי מצב שכזה מעולם, אך הדבר מחזק את דברי הרבי שהתריע מפני השלום עם מצרים, ומפני הסכנות שעלולות לצאת ממנו".

הרב קליין סיפר כי בית חב"ד החל בפעיליות העידוד וההרגעה של התושבים, בתקוה לימים רגועים יותר. "נתגבר את מבצע תפילין ומבצע מזוזה ברחבי העיר, וכמובן רישום ילדי ישראל לספר התורה שהוא כידוע סגולה נפלאה לשמירה והצלה". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.