מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשס״ד 23.08.2004

פורסמו שמות מקבלי פרסי "הלכות בטעמיהן"

הנהלת מכון "הלכות בטעמיהן" לעידוד העיון והכתיבה בשו"ע אדמו"ר הזקן החליטה להעניק את המילגות ותעודות ההוקרה, במחזור השלישי לרב יקותיאל פרקש רב ומו"ץ בירושלים, על ספריו על שו"ע אדה"ז; הרב שמואל ראטה מבחירי כולל "חלקת יעקב"-ברייש בבני ברק על ספרו "נימוקי יו"ט" על קונטרס אחרון בהלכות יו"ט; ולרב שגיב עמית על ספרו "רב להושיע" על קונטרס אחרון חלק חושן משפט. המעמד הגדול של חלוקת המילגות ותעודות ההוקרה יתקיים אי"ה בקרוב באחד האולמות הגדולים בבני ברק בהשתתפות חשובי גדולי התורה והחסידות. בנוסף, נמסר כי בקרוב, יחל מבצע חלוקת סטים חדשים של שו"ע אדה"ז בהוצאה החדשה של "אוצר החסידים"-קה"ת לעשרות בתי כנסת ובתי מדרש בירושלים ובבני ברק באמצעות תלמידי ישיבה גדולה תומכי תמימים בני ברק.
פורסמו שמות מקבלי פרסי
חלק מחברי הנהלת המכון בדיון (ארכיון)
הנהלת המכון המורכבת מהרבנים הגאונים הרב יהודה ירוסלבסקי, אב"ד נחלת הר חב"ד; הרב חנניה יוסף אייזנבך, ראש ישיבת תות"ל בני ברק; הרב יוחנן גור אריה רבה של חולון; הרב משה הבלין רבה של קרית גת; הרב מאיר אהרון ראש כולל 'אור-יעקב' רחובות; הרב פנחס אלטהויז רב שכונת רסקו בחולון, והרב אברהם אשר בלינוב ראש ישיבת תומכי תמימים באלעד.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
מחכה בכליון עינים
ו' אלול ה׳תשס״ד
האירועים המרשימים של "הלכות בטעמיהן" נעשו תאות כל נפש. המעמדים המרהיבים של גדולי התורה והחסידות סביב שו"ע אדמו"ר הזקן ממש מרתקים. אני מחכה בקוצר רוח לחגיגה הבאה.
2.
כל הכבוד
ז' אלול ה׳תשס״ד
לרב אברהם אשר בלינוב
עלה והצלח בכל אשר תפנה
נחום
3.
מפעל עצום ונורא
ז' אלול ה׳תשס״ד
המכון הזה שנוסד ע"י מו"ר ראש הישיבה תומכי תמימים בני ברק הגאון החסיד הגדול מוה"ר חנני' יוסף אייזנבאך שליט"א, ועוזרים על ידו ר"י ורבנים חשובים, מהגדולים שבגדולים בחב"ד, הוא אחד המפעלים החשובים ביותר שהוקמו בארץ, וגורם נח"ר גדול מאוד לרבי נשי"ד!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.