מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשע״ב 02.12.2011

אלפי נשים ובנות באירוע העשור הגדול של "בנות אח"ת"

נשים ובנות נהרו ביום ראשון להיכל התרבות בכפר סבא להצדיע ולהיות חלק מהעוצמה של ארגון בנות אח"ת המונה כיום 42 סניפים בארץ ובעולם ● התוכנית האמנותית לוותה במופעים מרהיבים שהופקו ובוצעו במקצועיות ראויה לציון על ידי בנות הסניפים, וכן במופע ההמחזה מיוחד שעסק בכוחן המופלא של אמירת פרקי תהילים על ידי יהודים פשוטים בימינו  לסיפור המלא ולגלריה
אלפי נשים ובנות באירוע העשור הגדול של
צילום: ברלה שיינר
נשים ובנות נהרו ביום ראשון להיכל התרבות בכפר סבא להצדיע ולהיות חלק מהעוצמה של ארגון בנות אח"ת המונה כיום 42 סניפים בארץ ובעולם.

ארגון בנות אח"ת (ארגון חברת תהילים) הוקם לפני עשור על ידי יו"ר הארגון הגב' מוסיה מנדלזון, במשך הזמן הצטרפו פעילות נוספות המשמשות כצוות הנהלה מורחב ולפני כשלוש שנים הצטרפה הגב' שיפי נפתלין לארגון ומאז היא משמשת כמנכ"ל הארגון.

כל הכח הגנוז באותיות ומילות התהילים התפרץ ועלה בערב אדיר אחד, ערב של נתינת כח למפעל שכולו קודש לעידוד התקנה הקדושה של הרבי הרייצ של הנהגת אמירת תהילים בציבור בכל אתר ואתר. ואכן, ארבעים ושניים הסניפים בארץ ובעולם עשו את הכבוד המגיע להם.

הערב נפתח בדברי ברכה ועידוד על ידי רב הארגון הרב יוסף יצחק בלינוב  אשר דיבר והרחיב אודות מעלת אמירת התהילים בכלל, ואמירת תהלים בציבור בפרט, וכן העלה על נס את זכות הארגון הקדוש והעומדות בראשו.

את הערב כיבדו בנוכחותם חברי עיריית רמת גן העומדים לצד הארגון בכל עת.

התוכנית האמנותית לוותה במופעים מרהיבים שהופקו ובוצעו במקצועיות ראויה לציון על ידי בנות הסניפים, וכן במופע ההמחזה מיוחד שעסק בכוחן המופלא של אמירת פרקי תהילים על ידי יהודים פשוטים בימינו, שאורגן ונוהל בכישרון יוצא דופן הגב' חיה גלייזר. בהשמך הערב הופיעו צוות "הכנריות הקטנות" במופע מרגש ומרטיט, במופע סטנדאפ-ריתקה הגב' מיכל לויטין, והגב' דנה ורון ששיתפה את המשתתפות בערב הקדוש בסיפור חייה המיוחד, בדרך של נגינה ושירה שהצליחה להרעיד את מיתרי הלב.

אך הרגעים הגדולים של הערב הם ללא ספק השניים הבאים:

מכירה פומבית על דולר של הרבי, שנעשתה השנה בידיה האמונות של הרבנית הגב' רחל הנדל תחי' מצפת (שהיא גם היוזמת של פתיחת הסניף בצפת עיה"ק), אשר נועדה לסייע במימון הוצאות הפעילות שוטפת ועלות הכנסים השנתיים.

הרגע הגדול השני הוא הגרלה על כרטיס טיסה לרבי! במשך השנה צוברות חברות הארגון כרטיסים לקראת הכנס וממירים את הכרטיסים לכרטיסי הגרלה על כרטיס טיסה לרבי....

אין ספק כי ערב שכזה מותיר את חותמו העמוק וממריץ ומדרבן להמשיך, להוסיף ולהעלות בקודש.

את הערב הנחתה בכישרון רב מנכ"לית הארגון הגב' שיפי נפתלין שהודתה למלכה לאה פריד על העזרה הגדולה בארגון הערב.

הפקה: מיכאל כפלין הפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.