מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשס״ד 23.08.2004

טקס בר מצווה מרגש לבנו של גיבור ישראל

המחלקה של "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ערכה היום טקס בר מצווה מרגש ברחבת הכותל המערבי לנער גיא מסד מהישוב בן-שמן. אביו של גיא, רס"ן תמיר מסד ז"ל, נהרג בפיגוע טרור לפני כשנתיים, כאשר מחבל חגור בחגורת נפץ התקרב לכניסה ליישוב אריאל. מספר חיילים ואזרחים ובראשם תמיר ז"ל שהיו במקום זיהו את המחבל, התנפלו עליו ונאבקו עימו. תוך כדי מאבק נורה המחבל בראשו פעמיים. המחבל התפוצץ ומהפיצוץ נהרגו שלושה ונפצעו מעל לעשרים. המשטרה העריכה כי אומץ ליבם של החיילים הוא שמנע מהמחבל להגיע לכניסה למלון שהיה הומה אדם אותה שעה ובכך נמנע הרג של יהודים רבים אחרים. רב סרן תמיר ז"ל מסד התפרסם לפני שנים כאשר פיקד על הכוח בסיירת גולני שכבש את הבופור במלחמת של"ג.
טקס בר מצווה מרגש לבנו של גיבור ישראל
הרב יעקב רייניץ עם נער הבר-מצווה
גיא היה בן 12 כשאביו נהרג. עם היוודע האסון בבית המשפחה שאל גיא את אימו בדאגה "מי יערוך לי את טקס הבר מצווה"?, "אל דאגה, הרב רייניץ מחב"ד יכין אותך לבר מצוה", ענתה אימו. הרב יעקב רייניץ, חסיד חב"ד מלוד, מקיים פעילות חב"דית בישוב בן-שמן, מזה כעשרים שנה ועומד בקשר אישי חם עם המשפחה עוד קודם לאסון. הרב רייניץ אף הכין לבר מצווה את אחיו הגדול של גיא. מאז האסון פוקד הרב רייניץ את בית המשפחה, ומשתדל בנועם דבריו לעודד ולחזק את רוחם. לפני החגים הוא מעניק לבני המשפחה שי צנוע מצעירי חב"ד. הרב רייניץ הכין את גיא לבר מצווה, והיום, עלו בני המשפחה לכותל המערבי, שם נערך טקס הנחת התפילין והעלייה לתורה. הטקס המרגש נחתם באמירת "לחיים" ו"מזל-טוב" ובדברי תורה וברכה מפי הרב רייניץ והשליח הרב לוי קונין מקליפורניה, ובסיום הודו בני המשפחה בחום לרב רייניץ על הקשר החם ולרב מנחם קוטנר צעירי-אגודת-חב"ד על ארגון הבר מצווה.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
הרב רייניץ
ז' אלול ה׳תשס״ד
יישר כח לרב רייניץ על פעילותו הרבה, (ומתוך ידיעה ) עושה רבות לקרב יהודים לרבי אם ע"י לימוד לבר מצוה או שיעורי תורה ופגישות עם קהל מאד מגוון הבא להתייעץ ולהתברך מהרבי ע"י האג"ק ועוד.

עלה והצלח במעשיך הנעשים תמיד במאור פנים, ומזרזים את הגאולה.
2.
למצווה גדולה להיות בשמחה
ז' אלול ה׳תשס״ד
הפנים העצובות של הילד, אומרות הכל.
תשימו בפעם הבאה גם תמונות משמחות.
3.
הרב רייניץ
ז' אלול ה׳תשס״ד
ישר כח לרב רייניץ שעושה גדולות ונצורות תמיד בשקט ובלי פרסום החל מלימוד ילדים לבר מצווה ועד לשיעורים עם קשישים כתושב שכונת חב"ד בלוד אני מעריך ומוקיר אותו ועם עוד כמה חסידים המקושרים לרבי כמותו ודאי היינו נגאלים
חזק ואמץ
ב.י.
4.
כבוד הרב רייניץ
ח' אלול ה׳תשס״ד
רוב תודות על הארוע המרגש והמכובד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.