מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ב 22.11.2011

השר ארדן: "הבעיה זה לא איראן - אלא הבורות ביהדות" ● וידאו

בין הצבעות דחופות במליאת הכנסת לדיונים בהולים בוועדות השונות, התפנו שרי ממשלת ישראל הבכירים להצדיע לשלוחי הרבי - במסגרת פרויקט בלעדי שיזם מרכז התקשורת החב"די - COL, לקראת כינוס השלוחים העולמי ● במסגרת הפרויקט, התבקשו השרים לשגר ברכה קצרה, בוידאו ● היום (שלישי), אנו מפרסמים את ברכתו של השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן ● "השליחות שלכם בשמו של הרבי מליובאוויטש ובשם עם ישראל כולו - היא שליחות שכל אזרח במדינה וכולל בממשלת ישראל מצדיעים לה יום-יום" ● ומה הוא חושב על הסכנה האיראנית? לא תאמינו צפו בוידאו מצדיעים לשלוחים: בפרויקט בלעדי● השר אלי ישי: "חב"ד - המפעל החשוב בעולם" ● השר גדעון סער וסגנו הרב מוזס מצדיעים לשלוחיםהשר עוזי לנדאו: "שלוחי חב"ד בעולם - חיילי העם היהודי"השר אריאל אטיאס: "שלוחי חב"ד משלמים מחיר שקשה להבין"סגן שר החוץ דני איילון: "שלוחי חב"ד - ברכה גדולה לעם ישראל"
השר ארדן:
"אובדן הקשר עם היהדות - מסוכן יותר מאיראן" (צילום: יעקב אריה, COL)
מאת מנחם כהן

בין הצבעות דחופות במליאת הכנסת לדיונים בהולים בוועדות השונות, התפנו שרי הממשלה הבכירים מסיעות הבית השונות, להצדיע לשלוחי הרבי - במסגרת פרויקט בלעדי שיזם מרכז התקשורת החב"די - COL, לקראת כינוס השלוחים העולמי שייפתח בשבוע הבא בניו-יורק.

הרב משה קוטלרסקי על הפרויקט: "זוכים להתממשות 'יתיר מבחיוהי'

במסגרת הפרויקט, התבקשו השרים הבכירים לשגר ברכה קצרה, בוידאו, לקראת הכינוס העולמי. היום (שלישי), אנו מפרסמים את ברכתו של השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן (הליכוד).

"אני באופן אישי מכיר היטב את הפעילות של שלוחי חב"ד. עוד לפני שהגעתי לפוליטיקה, טיילתי במזרח הרחוק וזכיתי לחגוג את ראש-השנה בנפאל, זאת כמובן בזכות הפעילות של שליח חב"ד במקום", אמר ארדן. "איפה שיש יהודי יש שליח של חב"ד שמקרב אותו בנועם הליכות ובמסירות אין קץ".

השר ארדן התייחס למצב הרוחני בעם היהודי. "כשר בממשלה אני יודע היטב שהסכנה הגדולה ביותר לקיומו של העם היהודי, זה לא איראן ולא הפלסטינים - זה אובדן הקשר עם היהדות, זו ההתבוללות והבורות שלנו, ככל שהדורות חולפים.

"לכן", המשיך השר ארדן, "הפעילות של שלוחי חב"ד בכל מקום ומקום על פני כדור הארץ, השליחות שלכם בשמו של הרבי מליובאוויטש ובשם עם ישראל כולו - היא שליחות שכל אזרח במדינת ישראל וכולל בממשלת ישראל מצדיעים עליה יום-יום, על מסירות הנפש ועל כך שאתם שומרים על עם ישראל שהוא יוכל להמשיך יחדיו, כי רק היהדות שמרה עלינו לאורך כל הדורות".

דבריו המלאים של השר ארדן - בקליפ הוידאו.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

סיקור כינוס השלוחים תשע"ב בחסות:
 "חב"ד שעל אתר
- אתרים לשלוחים במבצע מיוחד לכינוס
ירנט השכרת רכב - השכרת הרכב המשתלמת ביותר לאנ"ש
בורסלינו ישראל - חנות הכובעים הטובה ביותר בעולם. נקודה
כריכיית ד. רובר ובניו - עורגינל זה רובר. כנסו לחנות, ותיווכחו
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.