מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשע״ב 22.11.2011

המושב הכללי הראשון: מאה שנה להמשך תער"ב, גאולה ומשיח

המושב המרכזי הראשון של כינוס השלוחים העולמי, יתקיים ביום חמישי בערב, באולם המרכזי של מלון מאריוט, מיד בסיומו של 'יום הסדנאות' המרוכז ● המושב ייפתח בדברי ברכה מפי יו"ר צא"ח ואגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, ומפי רבה הראשי של רוסיה, הרב בער'ל לאזאר ● עוד ישאו דברים: הרב מנחם מענדל סמיואלס, בענייני גאולה ומשיח וזעקת 'עד מתי'; הרב דוד פלדמן, בנושא 'מאה שנה להמשך תער"ב' ● יתוועדו: הרב שבתי סלבטיצקי, מאנטוורפן בלגיה, והרב יוסף יצחק טורק, מקורדובה ארגנטינה לסיפור המלא כינוס השלוחים: כל הגלריות, הדיווחים, והכתבות >>>
המושב הכללי הראשון: מאה שנה להמשך תער
ארכיון: COL
המושב המרכזי הראשון, שירכז את כל השלוחים, יתקיים ביום חמישי בערב, באולם המרכזי של מלון מאריוט, מיד בסיומו של 'יום הסדנאות' המרוכז. המושב ייפתח בדברי ברכה מפי יו"ר צא"ח ואגו"ח בארץ הקודש, הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, ומפי רבה הראשי של רוסיה, הרב שלום דובער פנחס לאזאר.

אחריהם ישא דברים הרב מנחם מענדל סמיואלס, בענייני גאולה ומשיח וזעקת 'עד מתי', הדרך הקלה והישרה להחדיר את נושא הגאולה בכל מרכיב מחיי ועבודת השליחות שלנו. ספר חדש שי"ל על ידי ועד הפועל של 'משיח קמפיין' יוגש למשתתפים הרבים כתשורה מיוחדת ממושב זה.

הרצאה מיוחדת ישא הרב דוד פלדמן, עורך ראשי בתורת רבינו במסגרת 'ועד הנחות בלה"ק', וחבר מערכת ההו"ל המחודשת של המשך 'יו"ט של ר"ה תרס"ו', בנושא – 'מאה שנה להמשך תער"ב'. מלבד הסקירה על מרכזיותו של הספר וההמשך המפורסם בסדר השתלשלות תורת החסידות, ובמיוחד בתורתו של כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע, יספר הרב פלדמן על מעורבותו העמוקה והמיוחדת של הרבי בפרסום הרשמי, הראשון בדפוס, של המשך זה.

שני דוברים מיוחדים, יתוועדו עם הקהל הרחב על המוטו של הכינוס בשנה זו: "עס גייט א חסיד – שליח 24 שעות ביממה". הרב שבתי סלבטיצקי, מאנטוורפן בלגיה, והרב יוסף יצחק טורק, מקורדובה ארגנטינה.

יסוד עיקרי במילוי השליחות הקדושה המוטלת עלינו על ידי המשלח, הוא האופן בו אנו חיים ומתנהגים 24 שעות ביממה, ועלינו מוטלת האחריות להתאים אותה לתפקיד המיוחד שלנו, כדברי הסיום של פתגם היום יום מח' אייר: "כשפועלים, מקושרים, ואזי הוא מקושר בהכל: הולך חסיד, אוכל חסיד, יושן חסיד". הדוברים יעוררו את הקהל באופני ההורדה למעשה בפועל של הדברים האמורים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.