מערכת COL | יום כ"ג חשוון ה׳תשע״ב 20.11.2011

אריאל שרון התפתל על כסאו כששמע את רבני חב"ד

רבקה פאלוך, ששימשה יועצת ראש הממשלה אריאל שרון לעניני חרדים, סיפרה בסרט "אשת החצר", על מפגש שנערך ערב ההתנתקות בלשכתו של אריאל שרון, בהשתתפות מזכירו של הרבי הרב יהודה לייב גרונר, ורבני חב"ד ● "המפגש היה מאוד מצמרר. הרבנים הקריאו לו מכתבים מהרבי מליובאוויטש, מה יקרה למי שימסור משטחי ארץ ישראל, ואחד הרבנים התחיל לתאר מצב כפי שהוא היום. פניו של שרון נפלו, הוא ישב והתפתל על הכסא", משחזרת פאלוך  לסיפור המלא
אריאל שרון התפתל על כסאו כששמע את רבני חב
משלחת ראשי חב"ד בצאתם מהפגישה עם אריאל שרון מתראיינים לאמצעי התקשורת. צילום: משפחה

כתב COL

רבקה פאלוך
, ששימשה כיועצת ראש הממשלה אריאל שרון לעניני חרדים, סיפרה בסרט "אשת החצר", על מפגש שנערך ערב ההתנתקות בלשכתו של אריאל שרון, בהשתתפות: עו"ד דוב וייסגלס, מזכיר הממשלה ישראל מימון, המזכיר הצבאי, יועץ התקשורת ועוד בכירים.

במפגש השתתף מזכירו של הרבי הרב יהודה לייב גרונר, לצידם של מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, סגן מזכיר בי"ד הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב, רב המועצה האיזורית מטה בנימין הרב שמעון אליטוב, ודובר חב"ד הרב מנחם ברוד.

בשעתו פורסמו כל מיני דיווחים לא מדוייקים על אותה פגישה, אך השבוע פורסם תיאור כיצד הדברים נראו מבפנים. בסרט "אשת החצר" שנעשה על הגב' רבקה פאלוך, שהיתה אז יועצת ראש הממשלה, מופיע הקטע הבא:

הבמאי: היו רגעים שאריאל שרון אמר לך "תעזרי לי אני במצוקה"?

פאלוך: כן, לפני ההתנתקות אתה ראית שהבן אדם לא רגוע, אתה ראית שהחיוך נעלם לו מהפנים. הוא לא עשה את זה בלב קל, אתה ראית שכבד לו.

היה מפגש עם רבני חב"ד וזה היה מפגש מאד מצמרר. הרבנים הקריאו לו מכתבים מהרבי מליובאוויטש, מה יקרה אם ימסרו שטחי ארץ ישראל, ואחד הרבנים התחיל לתאר מצב כפי שהוא באמת כיום.

חשתי שאולי רה"מ מרגיש שלא בנוח, ואמרתי לרב גרונר בנוכחות רה"מ: "סליחה אנו נמצאים פה עם ראש ממשלה, אני מבקשת ממך לקצר".

אריאל שרון הסתכל אלי ואמר: "תני לו, תני לו שיסיים", ואז נפלו פניו של שרון, הוא ישב והתפתל על הכסא לשמוע את כל מה שהקריא הרב גרונר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.