מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשע״ב 17.11.2011

מתכוננים לחנוכה: השלוחים בירושלים באסיפת היערכות

היום (חמישי) התקיימה בלשכת חבר מועצת העיר ירושלים, הרב יעקב הלפרין, התכנסות של כל מנהלי בתי חב"ד לקראת תנופת פעילות החנוכה של צעירי חב"ד ובתי חב"ד בעיר הפועלים במסגרת צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● הוחלט, כי השנה תורחב הפעילות של ערבי חב"ד בחנוכה בכל שכונות העיר ● במהלך הישיבה, נמסרו הנהלים להגשת המסמכים הנדרשים להקמת החנוכיות המרכזיות וקיום כינוסי וערבי חנוכה לתושבי ירושלים  לסיפור המלא ולתמונות 
מתכוננים לחנוכה: השלוחים בירושלים באסיפת היערכות
השלוחים מתכנסים, היום. צילום: COL
כתב COL

היום (חמישי) התקיימה בירושלים בבנין העיריה התכנסות של כל מנהלי בתי חב"ד לקראת תנופת פעילות החנוכה של צעירי חב"ד ובתי חב"ד בעיר הפועלים במסגרת צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

את הישיבה ניהל יו"ר סיעת יהדות התורה, נציג חב"ד, חבר מועצת העיר הרב יעקב הלפרין היוזם והמארגן של ההתכנסויות לקראת החגים וכהכנה לפרויקטים מיוחדים במהלך השנה, בישיבה נכחו מנהלי בתי חב"ד בירושלים.

הישיבה נפתחה ע"י הרב הלפרין שהציג את אורח המפגש הרב שלמה רוזנשטיין חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הקצבות בעיריית ירושלים הפועל רבות בסיוע לשלוחים ולמנהלי בתי חב"ד בעיר הרב רוזנשטיין נתן סקירה על האפשרויות העומדות לרשות בתי חב"ד ועל סעיפי התקציב הקיימים לגיוס משאבים ותקציבים ממחלקות העירייה, והדגיש כי לימין בתי חב"ד עומד במסירות רבה הרב הלפרין והיום יותר מתמיד ניתן להגדיל את מנת התקציב לכלל בתי חב"ד ולפעילות צעירי חב"ד בירושלים.

לאחר מכן הביא הרב הלפרין סקירה של פעילות החגים שהתקיימו ב"ה בהצלחה גדולה בכל רחבי העיר, וציין את עזרתם הרבה של מנהל המרכז חינוכי חסידותי של חב"ד בירושלים והשליח הראשי בעיר הרב נפתלי רוט, ושל בנו, מנכ"ל צעירי חב"ד בירושלים הרב נועם רוט.

במרכז הישיבה דנו השלוחים בפעילות חנוכה אשתקד הרב הלפרין הציג רעיונות נוספים על מנת לשדרג את פעילות החנוכה בדוגמת חנוכית הענק שהוצבה בשנה שעברה בשער יפו ושודרגה ע"י פסי תאורה מרהיבים, השנה הודיע הרב הלפרין כי גם החנוכיה בככר ציון תעבור שדרוג מיוחד.

כמו"כ תורחב הפעילות של ערבי חב"ד בחנוכה בכל שכונות העיר, במהלך הישיבה נמסרו הנהלים להגשת המסמכים הנדרשים להקמת החנוכיות המרכזיות וקיום כינוסי וערבי חנוכה לתושבי ירושלים.

השלוחים ניצלו את ההזדמנות של ההתכנסות להתוועדות חסידית ואמירת לחיים לרגל כ' מרחשוון יום הולדתו של אדמו"ר הרש"ב.

בסיום ההתכנסות הודו השלוחים להרב הלפרין על מסירותו ופועלו הרב ועל היוזמה לקידום את מפעל השליחות בירושלים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.