מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשע״ב 16.11.2011

המד"א השיק אופנוע של מד"א ● גלריית היום

מד"א השיקו שני אופנועים משוכללים למתנדבי מד"א בכפר-חב"ד ● המעמד נערך בהשתתפות מד"א כפר-חב"ד, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי ויו"ר הועד בנימין ליפשיץ ● ראשי מד"א ימשיכו להעניק ציוד ועזרה למתנדבים לסיפור המלא 
המד
(צילום: אסף ברזינגר לוגסי, HNN.CO.IL)

צמרת מד"א ערכה ביקור עבודה בישוב כפר חב"ד בשפלה. מנהל אגף מבצעים ומרחב 'ירקון', מגן – גיל מושקוביץ; מנהל מרחב 'איילון', תמ"ג – איציק בן אהרון וסגניו; מגן משנה – אפי בר ורמ"ז – ליאור אלטמן; אחראי כוננים ארצי, מגן משנה – יפתח לוי ואחראי כוננים במרחב 'ירקון', מזר בכיר – אביחי חדד; הגיעו לסיור עבודה במהלכו התארחו חברי המשלחת בביתו של רב הכפר, הרב מרדכי שמואל אשכנזי, לחנוכת אופנוע חירום נוסף לשימוש תושבי הכפר והאזור.

הרב אשכנזי, נגע בקצרה בתוכן פרשת 'חיי שרה' וציין כי ע"פ המדרש, מותה של שרה אימנו נבע כתוצאה מהתקפת לב, בו לקתה כששמעה שבעלה, אברהם, עקד על גבי המזבח את בנם יצחק, הצער שבדבר הביא למותה. הרב אשכנזי שליט"א אמשיך וציין: "אני בטוח, שאז לא היו גדוד כוננים מסורים כמו היום, ושרה לא הייתה נפטרת מהעולם בנסיבות של התקפת לב".

מגן - מושקוביץ, הודה לרב על תמיכתו בכוננים ועל סיועו הרב בליבון בעיות הלכתיות הנוגעות לנושאי צניעות, שבת ועוד. עוד הוסיף מגן מושקוביץ: אין בארץ באף מקום מספר כוננים פעילים ביחס לכמות האוכלוסיה. השילוב של ביטחון, מד"א וכיבוי אש אותם מבצעים החברים בכל שעות היממה, מצביע על נכונות להקרבה עצמית ולמסירות נפש כפשוטו. עוד ציין מושקוביץ, את התרמות הדם שערכו הכוננים במהלך השנים האחרונות בהם הותרמו מאות מנות דם.

מנהל המרחב, תמ"ג – איציק בן אהרון, ציין את שיתוף הפעולה בין הנהלת סניף 'הצלה - כפר חב"ד' להנהלת המרחב, "דלתי תמיד פתוחה בכל שעות היממה" ציין בן אהרון והוסיף, בהקפצה האחרונה לאירוע נחיתת החרום בנתב"ג, הראו כונני חב"ד נכונות כשהתייצבו במקום מהראשונים על מנת להגיש סיוע ונוכחו בשדה עוד בטרם נחיתת המטוס שנעשתה זמן קצר מאוד לאחר הזנקת הכוחות.

בתום דבריו, כיבד בן אהרון את המרא דאתרא שליט"א ואת יו"ר הוועד ר' בנימין ליפשיץ, בגזירת הסרט מאופנוע החרום שיועד לטובת הכוננים. הרב ויו"ר הוועד, גזרו את הסרט ולאחר מכן קיבלו סקירה קצרה על הציוד מציל החיים שישנו באופנוע. המרא דאתרא הודה על הביקור ובירך את חברי המשלחת.

לאחר הטקס המכובד, המשיכו הפמליה ללשכת יו"ר הוועד, שם נפגשו עם הכוננים הפעילים בכפר, שמעו מיו"ר סניף, 'הצלה - כפר חב"ד' חיים מאיר פרידמן, את הצרכים המיוחדים וכן סקירה על פעילות הכוננים בשנה האחרונה. מנכ"ל מד"א, רמ"ג - אלי בין שנבצר ממנו להשתתף עקב התחייבויות קודמות, והוא שהחליט על הצבת אופנוע נוסף בשל מיקומו האסטרטגי של הכפר בסמיכות לכביש 44, כביש 1 ועוד, הבטיח טלפונית להמשיך ולסייע ככל שידרש לפעילות מצילת החיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.