מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשע״ב 15.11.2011

'ידיעות' על "הכיסא של הרבי שמשגע את החסידים"

העיתון 'ידיעות ירושלים' מדווח על "הכיסא של הרבי שמשגע את החסידים". "כל הכיסאות נעשו בעבודת יד מעץ מהגוני ובאמצעות גלפים מאזור אוסטרליה, לאחר בדיקת המידות של הכיסא המקורי בארצות הברית", אומר מרדכי רגב. "עלות הכיסא היא 770 דולר. כיסא אחד כבר הוזמן לבית חב"ד בכפר חב"ד בישראל ואנו מצפים להזמנות נוספות מכל העולם"  לסיפור המלא
'ידיעות' על
(צילום: לולי דקו)

ארי גלהר

חדש בעולם החסידויות החרדי: חיקויים של הכיסאות של אדמו"רי החסידויות הגדולות. בתקופה האחרונה מוצעים למכירה שחזורים של כיסאות מפורסמים, ששימשו, או עדיין משמשים, אדמו"רים שונים.

מאחורי היוזמה עומד מרדכי רגב, המשתייך לחסידות ברסלב. בתחילה מכר רגב רק כיסאות של רבי נחמן מברסלב, שאותם שיחזר מהכיסא המקורי שנמצא בבית הכנסת של ברסלב בשכונת מאה שערים. לדבריו, חסידי ברסלב מרחבי העולם קנו ממנו את הכיסאות, שנמכרים ב־2,000 דולר ליחידה.

בעקבות ההצלחה החליט רגב לשחזר גם את כיסאו של הרב מנחם מנדל שניאורסון, המוכר יותר כרבי מלובביץ', וכעת בכוונתו למכור אותו לחסידי חב"ד. 

"מדובר בכיסא שעליו ישב הרבי באירועים פומביים לאחר פטירת אשתו. הכיסא נמצא כיום בבית המדרש של חב"ד בארצות הברית", אמר רגב. לדבריו, הכיסא מיועד למכירה בעיקר לבתי חב"ד ברחבי העולם.

"כל הכיסאות נעשו בעבודת יד מעץ מהגוני ובאמצעות גלפים מאזור אוסטרליה, לאחר בדיקת המידות של הכיסא המקורי בארצות הברית", הוא מוסיף. "עלות הכיסא היא 770 דולר, כסימן ההיכר של החסידות וכמספר בית המדרש של הרבי. כיסא אחד כבר הוזמן לבית חב"ד בכפר חב"ד בישראל ואנו מצפים להזמנות נוספות מכל העולם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.