מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשע״ב 13.11.2011

ילדי מערב ראשל"צ חוו את התחלת לימוד החומש

ביום שישי האחרון התאספו ובאו ילדי כיתות א' של בית הספר "נווה חוף" והוריהם לחגוג את התחלת לימוד החומש באירוע מיוחד של בית חב"ד בהנלהת הרב דוד קפלן ●  הורים והילדים התרשמו מתערוכת סת"ם ושיעור קצר בנושא מאת הרב יואל בייץ'. אחר כך התנסו בעצמם בכתיבה בנוצה על גבי קלף, ולסיום החלק הראשון עקבו אחר סופר סת"ם בעבודתו, בשעה שכתב את שמותיהם על קלף לסיפור המלא
ילדי מערב ראשל

ביום שישי האחרון התאספו ובאו ילדי כיתות א' של בית הספר "נווה חוף" והוריהם לחגוג את התחלת לימוד החומש באירוע מיוחד של בית חב"ד בהנלהת הרב דוד קפלן.

ההורים והילדים התרשמו מתערוכת סת"ם ושיעור קצר בנושא מאת הרב יואל בייץ'. אחר כך התנסו בעצמם בכתיבה בנוצה על גבי קלף, ולסיום החלק הראשון עקבו אחר סופר סת"ם בעבודתו, בשעה שכתב את שמותיהם על קלף.

חלקו השני של האירוע התקיים בבית כנסת, כאשר הילדים מקבלים את החומשים החדשים בהם ילמדו, לומדים על בית כנסת, כשגולת הכותרת הייתה הוצאתו של ספר התורה מארון הקודש וריקוד חגיגי לכבודה של תורה.

מנהלת בית הספר הגברת לאה וסטשניידר הודתה בחום, בשם ההורים וילדיהם, לבית חב"ד על האירוע הנפלא, וציינה כי בד בבד עם מסיבות החומש החל בית חב"ד בפעילות 'בת מצווה CLUB' לבנות כיתה ו'. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.