מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשע״ב 09.11.2011

רבני גרמניה התאחדו בכנס באופנבך ● גלריה

עשרות מרבני גרמניה מכל רחבי המדינה התקבצו בשבוע האחרון בעיר אופנבך ליום עיון בנושא טהרת המשפחה והבית היהודי שאורגן על ידי מרכז רבני אירופה ● במשך יום שלם ישבו יחד הרבנים מחוגים שונים ודנו בסוגיות הלכתיות אקטואליות כמו השגחה על מקוואות ושלום בית לדיווח ולתמונות 
רבני גרמניה התאחדו בכנס באופנבך ● גלריה

עשרות מרבני גרמניה מכל רחבי המדינה התקבצו בשבוע האחרון בעיר אופנבך ליום עיון בנושא טהרת המשפחה והבית היהודי שאורגן על ידי מרכז רבני אירופה.

במשך יום שלם ישבו יחד הרבנים מחוגים שונים ודנו בסוגיות הלכתיות אקטואליות כמו השגחה על מקוואות ושלום בית. ההרצאות המקצועיות נמסרו מפי הרב לוי יצחק גרליק, רב דק"ק האיחוד האירופאי, בריסל, והמרצה הנודע הרב שמחה כהן  מחבר סדרת הספרים "הבית היהודי".

הכנס המוצלח אורגן כחלק מסדרת כנסים איזורים המתקיימים על ידי מרכז רבני אירופה מדי כמה חודשים. מטרתם היא לאחד את הרבנים המקומיים ולחדש את שיתוף הפעולה ביניהם לצד סיוע בהתמקצעות בתחומים הרלוונטיים לעבודותם היומיומית. בין הרבנים המקומיים שנשאו דברים היו הרב מנחם גורביץ', מרא דאתרא באופנבך, הרב יעקב אברט, רב הקהילה בוורצבורג, הרב ישראל דיסקין, שליח חב"ד הראשי למדינת גרמניה, הרב אביחי אפל, רב הקהילה בדורטמונד, והרב אליעזר חיטריק, רב הקהילה בנירנברג.

בתום יום העיון סיכם הרב אריה גולדברג, סמנכ"ל מרכז רבני אירופה והודיע כי "ההצלחה של יום זה מעודדת ומחזקת אותנו לקיומם של ימים נוספים מעין זה בכל רחבי אירופה. בעז"ה בקרוב נקיים יום עיון בספרד".

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.