מערכת COL | יום י"א חשוון ה׳תשע״ב 08.11.2011

יעקב הלפרין במוזיאון גוש-קטיף: "שכולם ילמדו על הגירוש"

ביום הילולת רחל אמנו, הרב יעקב הלפרין, חבר הנהלת עיריית ירושלים ויו"ר סיעת יהדות התורה, ערך סיור מרגש במוזיאון גוש קטיף בירושלים, במטרה להביא להיכרות תושבי ירושלים את מורשת יהדות עזה וגוש קטיף לסיפור המלא 
יעקב הלפרין במוזיאון גוש-קטיף:
ביום הילולת רחל אמנו, הרב יעקב הלפרין חבר הנהלת עיריית ירושלים ויו"ר סיעת יהדות התורה ערך סיור מרגש במוזיאון גוש קטיף בירושלים, במטרה להביא להיכרות תושבי ירושלים את מורשת יהדות עזה וגוש קטיף.

הרב יעקב הלפרין שמחובר בכל נימי נפשו לגוש קטיף עוד מהימים הטובים, התרגש מאדלחוות את הכל מחדש, וציין כי אין מתאים יותר מיום הילולת רחל אמנו לבקר במוזיאון שתחוס ותרחם על עם ישראל בעקבות מה שעם ישראל חווה מאז פינוי גוש קטיף.

הרב יעקב הלפרין אמר בסיום הביקור "המשימה שלנו לחבר את כל חלקי ירושלים שיכירו וילמדו את מורשת גוש קטיף וההיסטוריה העשירה של יהדות חבל עזה מאז ימיהחשמונאים במוזיאון גוש קטיף. אסור לנו לתת לשכוח את מה שהיה ואת המתיישביםהיקרים".

הרב יעקב הלפרין הדליק את נר הזיכרון התמידי לנופלים בגוש קטיף. לאחר מכן קיבל את מזכרת השירות הבולאי למוזיאון גוש קטיף וכתב בספר האורחים: "להתרגש כאן זה פשוט וקל. הזיכרונות והצער והגעגועים, מנת חלקנו בסיור זה, תקוותנו ונחמתנו לראות בבניין ירושלים ת"ו ולהכין אותה ואת העם כולו לביאתהמשיח ולבניין המקדש השלישי מיד ממש. רחל אמנו תמליץ על העוסקים במלאכה כאן במוזיאון המזכיר לכולנו נשכחות".

מנהל המוזיאון שלמה וסרטייל הודה לרב הלפרין על ביקורו ועל שיתוף הפעולה עם המוזיאון שעומד בלב ירושלים כמרכז הנצחה בלתי נשכח שלמעלה מ-140 אלף איש כבר ביקרו בו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.