מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״ב 06.11.2011

נשלמות ההכנות לכינוס השלוחים העולמי ● כל העדכונים

בעוד כשבועיים וחצי, יפתח בניו יורק כינוס השלוחים העולמי, עליו עמלים בוועד הכינוס מזה חצי שנה ● לרגל הכינוס מגיש COL עדכונים על המיקום החדש של 'יום הסדנאות', המוטו של הכינוס השנה, פרטים על הנאומים המרכזיים ב'באנקעט', אודות 'הכינוס למנהיגים', הרחבת תכני הסדנאות לשלוחים, מערכת חדשנית של סיוע מקוון לקראת הכינוס, ועוד לסיפור המלא
נשלמות ההכנות לכינוס השלוחים העולמי ● כל העדכונים

כתב COL

בעוד כשבועיים וחצי, יפתח בניו יורק כינוס השלוחים העולמי, עליו עמלים בוועד הכינוס מזה חצי שנה.

לרגל הכינוס מגיש COL עדכונים על המיקום החדש של 'יום הסדנאות', המוטו של הכינוס השנה, פרטים על הנאומים המרכזיים ב'באנקעט', אודות 'הכינוס למנהיגים', הרחבת תכני הסדנאות לשלוחים, מערכת חדשנית של סיוע מקוון לקראת הכינוס, ועוד.

המוטו של הכינוס בשנה זו יעסוק בעבודה העצמית של כל שליח כפי שמתואר בפתגם 'היום-יום' של ח' באייר: "שליח הוא כאחד עם המשלח... חסידים הם שלוחים של הרבי...וכשפועלים הרי מקושרים. ואז מקושרים בכל: הולך חסיד, אוכל חסיד, יושן חסיד". לאן שתפנה ובמה שתעשה – יהיה ברור "אז דא גייט א חסיד, דא גייט א שליח"! הוראה זו מקיפה מגוון תחומים בהנהגה: הידור מצווה, קביעות עיתים לתורה, יראת שמיים, לימוד ועבודת החסידות, ועוד.

נואם אורח בערב השיא של הכינוס

במהלך ערב השיא של הכינוס, ה'באנקעט' המרכזי, נתכבד בהרצאתו של אחד הנואמים הידועים בעולם היהודי, רבה הראשי של הממלכה המאוחדת – אנגליה, הלורד והד"ר, הרב יונתן סאקס שליט"א. הרב סאקס הינו מעריץ נודע של הרבי, ושל מפעל חייו של הרבי – עולם השליחות, והשלוחים היקרים.

הרב סאקס זכה בצעירותו לכמה מפגשים אישיים עם הרבי, במשרדו בניו יורק, מפגשים שהותירו עליו השראה רבה עד היום הזה, מפגשים בהם הניח הרבי את הקווים לחייו העתידיים של הרב הראשי. הרב סאקס, שידוע כנואם בחסד עליון, בשפה עשירה ומרתקת, ישתף את הנוכחים באנקדוטות מתוך אותם מפגשים היסטוריים.

תוכן מרתק במאות סדנאות לרווחת השלוחים

מעל 100 סדנאות כבר מתוכננות, עבור השלוחים שמגיעים ורוצים לצאת משם עם 'צידה לדרך'. סדנאות רבות עדיין בשלבי התכנון הסופיים. בעזרתם של מומחים ושלוחים בעלי ניסיון, ובעקבות ההמלצות, בנו בוועד בכינוס מערך רחב של סדנאות עומק, החל מפיתוח הקהילה ובית חב"ד ועד לפיתוח והעצמה אישית, וכל מה שביניהם.

לדוגמא: ניתן להשתתף בסדנה מרתקת, שתלמד כיצד ליצור וליישם תוכנית שיווק אסטרטגית, כדי להגיע לקהלים חדשים שעדיין לא נחשפו לנוכחות של חב"ד בעירך, בהנחייתו של היועץ העסקי הנודע והמחבר הפורה מר קן וואקס. שוב ושוב דחף הרבי כל אחד לא להסתפק בהישגים קיימים, אלא לשאוף ולהתקדם, להרחיב ולגדול. מר קעווי ברנארד יוביל במסילה של "הרחבת אופקים" עד למציאת אופקים חדשים. כיצד ניתן 'לגדול' אחרי ההצלחות הנהדרות שכבר הגעת אליהם, ואז לגלות שיש עוד הרבה לאן להתקדם.

כינוס המנהיגים

מידי שנה, מוקדש יום ראשון, יומו החמישי של הכינוס, לתוכנית מיוחדת עבור מאות הגבירים והתומכים, בעה"ב וידידים חשובים של השלוחים. תוכנית עשירה ומיוחדת מחכה להם, לצד עמיתיהם מרחבי העולם, ובערב הם מצטרפים לאלפי השלוחים בדינר המרכזי - ה'באנקעט'.

שידור חי של ערב ההצדעה

ועד הכינוס שמח לבשר על מערך של שידורים חיים, מהערב המרכזי של 'כינוס השלוחים העולמי לשנת ה'תשע"ב'. בשיתוף פעולה עם פורטל התקשורת החב"דית – chabad.org, ועם ערוץ השידורים היהודי – jewish.tv, ישודר לעולם כולו את הארוע היהודי השנתי הבינלאומי החשוב והגדול ביותר. האירוע שיתקיים ביום הבהיר ראש חודש כסלו – יום ראשון א' כסלו ה'תשע"ב, יחל בשעה 17:30 שעון ניו יורק, והוא יועבר כאמור בשידור חי.

הבנקעט המרכזי – במסוף השייט בברוקלין

בהמשך להצלחה הרבה של ה'באנקעט' בשנה שעברה, יערך גם השנה הארוע באותו מקום, בטרקלין השייט, על מזח היאכטות והקרוזים המפואר לחופי ניו יורק. המיקום: פייר 12, רד הוק. Pier 12 Brooklyn Cruise Terminal in Red Hook.

'יום הסדנאות' במלון מאריוט

יומו השני של הכינוס, יום חמישי, הוא היום ששודרג ונבחר על פי המלצות השלוחים עצמם, ל'יום המושבים והסדנאות'. השנה, בהשקעה כספית גדולה הוא ייערך במלון 'מאריוט' בברוקלין. הסדנאות יימסרו ע"י שלוחים רבים בעלי ניסיון, וגם אנשי מקצוע במגוון תחומים והתמחויות. בסיומו של יום, ייערך במלון 'מושב כללי מרכזי' בו יישמעו נאומי חיזוק ודברי התעוררות. משם יעברו כולם בתחבורה מסודרת לאולם 'אהלי תורה' לארוחת ערב עשירה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.