מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ב 03.11.2011

עשרות אברכים בכולל ערב חדש שהוקם בשיכון חב"ד בלוד

תנופה רוחנית בשיכון חב"ד בלוד. מדי ערב, במהלך כל השבוע האחרון, נראה מחזה מרנין ומרומם לב ונפש בבית הכנסת 'בית אריה' שבמרכז השיכון: עשרות אברכים גודשים את בית הכנסת ללימוד תורה שוקק של שעתיים רצופות. זוהי תוצאה ישירה של הקמת כולל ערב שנפתח בבית הכנסת ובראשו עומד, הרב אברהם אלאשוילי  מחבר הספרים לביאור תורת אדמו"ר הזקן בהלכה ובתניא, בעל 'תורה ופירושה, אשל אברהם' ומעורכי המהדורה החדשה של שו"ע אדמוה"ז  לסיפור המלא ולגלריית תמונות  
עשרות אברכים בכולל ערב חדש שהוקם בשיכון חב
(צילומים: ברלה שיינר, COL)

תנופה רוחנית בשיכון חב"ד בלוד. מדי ערב, במהלך כל השבוע האחרון, נראה מחזה מרנין ומרומם לב ונפש בבית הכנסת 'בית אריה' שבמרכז השיכון: עשרות אברכים גודשים את בית הכנסת ללימוד תורה שוקק של שעתיים רצופות.

זוהי תוצאה ישירה של הקמת כולל ערב שנפתח בבית הכנסת ובראשו עומד, הרב אברהם אלאשוילי, מחבר הספרים לביאור תורת אדמו"ר הזקן בהלכה ובתניא, בעל 'תורה ופירושה, אשל אברהם' ומעורכי המהדורה החדשה של שו"ע אדמוה"ז.

תכנית הלימודים – גמרא אליבא דהלכתא וספר 'דרך מצוותיך' לצמח צדק – נקבעה מראש ומיושמת על ידי חברותות שלומדים במרץ, בשקידה ובהתמדה. הכולל פועל חמישה ימים בשבוע, מדי ערב, בין השעות 20:00 ו-22:00.

בסוף כל חודש יזכו הלומדים במלגה מכובדת בסך 1000 ש"ח, שנתרמו על ידי גביר נכבד ודגול הרוצה בעילום שמו. גבאי בית הכנסת הביעו הוקרה מיוחדת לראש הכולל, הרב אלאשוילי, על היוזמה להקמתו כמו גם פעולתו היזומה לרתום את הנגיד לפריסת החסות לפעילות הכולל.

הגבאים מציינים בסיפוק רב את תרומתו המיוחדת של כולל ערב זה, אשר תודות לו אין מי שאינו מבחין ואינו מתרונן למראה ולמשמע קול התורה בלב השכונה מדי ערב.

שמה הטוב של קהילת חב"ד בלוד הולך לפניה זה שנים. בשנתיים האחרונות נוספו על חברי הקהילה כמאה משפחות חסידיות, של זוגות צעירים שבאו לבנות ולהקים את ביתם בקהילה החמה והמאוחדת של שיכון חב"ד בלוד. אין ספק שכולל הערב החדש שהוקם יהיה פנינת הכתר של החיים התורניים המפכים בה בעוז.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.