מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ב 01.11.2011

בסיוע אגו"ח: עשרות אברכים הסדירו את מעמדם מול צה"ל

יום-העיון המוצלח לאברכים צעירים, שנערך בשבוע שעבר ביוזמת אגודת חסידי חב"ד, הביא גם פתרונות לעשרות אברכים חב"דיים שנתקלו בקשיים מול רשויות צה"ל ● נציגי צה"ל שנכחו במקום גילו הבנה ואוזן קשבת למצוקותיהם של האברכים וסיפקו פתרונות מהירים לבעיות ● ראש ענף שח"ר: "שיתוף הפעולה שנוצר יסיר מחסומים וימנע עגמת נפש" לדיווח ולתמונות
בסיוע אגו
צילום: מאיר אלפסי

יום-העיון המוצלח לאברכים צעירים, שנערך בשבוע שעבר ביוזמת אגודת חסידי חב"ד, הביא גם פתרונות לעשרות אברכים חב"דיים, שנתקלו בקשיים מול רשויות צה"ל. אברכים רבים, שמעמדם הסתבך בשל סיבות כאלה ואחרות, נפגשו עם נציגי צה"ל, שבאו ליום-העיון כדי להציג את מסלולי הגיוס המיועדים לציבור החרדי, ובהזדמנות זו היטו אוזן לבעיותיהם של האברכים וסיפרו פתרונות מהירים.

ראש ענף שח"ר באכ"א, רס"ן אמיר ועקנין, אמר כי "שיתוף הפעולה עם חב"ד היה פורה, והביא לפתרון בעיות קשות וסבוכות, מעכשיו לעכשיו. מיד כשהתחלנו לטפל הגיע אלי בחור צעיר, שעומד להתחתן בעוד פחות מחודש, והוא נחשב עריק. הוא היה מבולבל ומפוחד, ומשפחת הכלה עוד יותר. סידרנו את העניין במקום, כמו את כל הבקשות האחרות. אנחנו מקווים ששיתוף הפעולה הזה יסיר מחסומים וימנע אי הבנות ועגמת נפש גם בעתיד".

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד, אומר כי לפי הצורך יתקיימו גם בעתיד מפגשים מעין אלה, שיובילו לפתרונות בעניין רגיש וחשוב זה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.