מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״ב 26.10.2011

חיפה: בבית חב"ד כרמל הצדיעו לרב מאיר גוטניק ● תמונות

ביום ראשון האחרון, הגיעו הנגיד החסידי הרב מאיר ורעייתו מרת שיינדי גוטניק וכל משפחתם לביקור במוסדות בית חב"ד בכרמל בחיפה בהנהלת השליח הרב יהודה דונין ● בערב הוקרה שהוקדש לבני הזוג גוטניק כיבדו בנוכחותם הרב (פרופ') דניאל הרשקוביץ, שר המדע והטכנולוגיה, הרב שמעון רוזנברג מעפולה, שלוחי הרבי בחיפה ואנשי הקהילה לדיווח ולתמונות 
חיפה: בבית חב
ביום ראשון האחרון, הגיעו הנגיד החסידי הרב מאיר ורעייתו מרת שיינדי גוטניק וכל משפחתם לביקור במוסדות בית חב"ד בכרמל בחיפה בהנהלת השליח הרב יהודה דונין.

בערב הוקרה שהוקדש לבני הזוג גוטניק כיבדו בנוכחותם הרב (פרופ') דניאל הרשקוביץ, שר המדע והטכנולוגיה, הרב שמעון רוזנברג מעפולה, שלוחי הרבי בחיפה ואנשי הקהילה.

הרב מענדי דונין, אחיו של השליח הרב יהודה דונין, המלווה וחבר בוועדת הביקורת של בית חב"ד הנחה את הערב. בדבריו תיאר את היקף הפעילות  ומגוון הנושאים בהם בית חב"ד פעיל, ואת ההתחייבויות הכספיות שנוטל על עצמו השליח, למען הכלל.

הרב יהודה דונין סיפר לקהל איך מספר פעמים עזר לו הרב גוטניק בסכומים נכבדים, "זו הזדמנות נהדרת לומר לרב גוטניק ואשתו תודה רבה על התמיכה לאורך השנים בכלל, וברכישת הבניין הנוכחי בפרט", אמר השליח. "אנו משפצים כעת את המבנה ובעזרת ה' מתכננים לבנות מקווה בקרוב ומקווים להמשיך ולהתפתח הן בכמות והן באיכות".

רב השכונה, הרב הרשקוביץ ציטט בדבריו את דברי הרבי והוסיף "הקב"ה אומר לבניו "קשה עלי פרידתכם". בסוכות הייתם מאוחדים בסוכה ובד' מינים, וכן בשמחת תורה. כעת קשה עלי פרידתכם- שאתם נפרדים ומפורדים איש מרעהו. אך לא כך בחב"ד! במקום הזה יש אחדות ומקבלים כל אחד באהבה, כל השנה.

הרב רוזנברג בירך את הרב גוטניק שעוזר לחתנו בפעילות הבית חב"ד "במעגל השליחות לא מספיק שלוחים בלבד אלא חייבים גם ובעיקר את בעלי הצדקה, אשריך שזכית" וקישר את דבריו לפרשת השבוע, כשהוא מדמה את בית חב"ד לתיבת נח המצילה מפני הסערות שבחוץ.

הרב גוטניק סיים את הערב וגילה כי יש לו סנטימנטים מיוחדים לחיפה כיוון שסביו ע"ה הינו חיפאי. והפעם האחרונה בה ביקר בחיפה היתה לפני 30 שנה, אז לא היה שום סממן חרדי במקום, וכעת הוא שמח לראות שלא רק החזות החיצונית השתנתה אלא גם חזותה הרוחנית של העיר, ושל אזור הכרמל בייחוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.