מערכת COL | יום כ"ח תשרי ה׳תשע״ב 26.10.2011

"מבצע סוכה" עוצמתי של צעירי חב"ד בירושלים ● גלריה

שילובם של מאות ילדי חיידר חב"ד ביתר עילית במבצע סוכה של צעירי חב"ד בירושלים, הזניקה את הפעילות לממדים מרשימים מעוררי התרגשות. אלפי אזרחים וחיילים זוכו במצוות הסוכה וארבעת המינים, והסוכה הניידת וסוכות האחווה שהצליחו להצית את הניצוץ היהודי לדיווח ולתמונות

שילובם של מאות ילדי חיידר חב"ד ביתר עילית במבצע סוכה של צעירי חב"ד בירושלים, הזניקה את הפעילות לממדים מרשימים מעוררי התרגשות. אלפי אזרחים וחיילים זוכו במצוות הסוכה וארבעת המינים, והסוכה הניידת וסוכות האחווה שהצליחו להצית את הניצוץ היהודי.

כל  מי שעבר בימי חול המועד סוכות ברחובותיה של ירושלים, לא יכול היה שלא להיפגש עם הסוכה הניידת שהקיפה את כל ירושלים, ומשכה את תשומת לבם של העוברים ושבים שבקשו לזכות במצוות הסוכה וד' המינים. ועם סוכות האחווה המחודשות  והמפוארות  שהקימו צעירי אגודת חב"ד במרכזים הגדולים בירושלים, ולצפות במראות הסגולה שנגלו לעיניו.

חוליות חוליות של 4-5 ילדים בלווי הוריהם ומוריהם  איישו את הסוכות לפי חלוקה למשמרות , ובחן המיוחד לילדי החמד פנו לעוברים ושבים והזמינום לברך על ארבעת המינים, והללו נענים במאור פנים ובהתרגשות רבה. היו אלו ילדי חיידר חב"ד אהלי מנחם בביתר עילית בניהולו של הרב מנחם מענדל כהן, שבפעולה משותפת עם המרכז חינוכי חסידותי בראשות הרב נפתלי רוט, אורגנה הפעילות עם התלמידים והוריהם.

במקביל פעלו אנ"ש בירושלים בקרב חיילי צה"ל, ותלמידות ביה"ס התיכון "בית חנה" הופקדו על בתי רפואה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.