מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשע״ב 12.10.2011

לשכת פרס: "רבני חב"ד קישטו את סוכת הנשיא" ● תמונות

יו"ר ועד כפר-חב"ד ר' בנימין ליפשיץ וחבר הוועד ר' גרשום אוחנה, הגיעו כמידי שנה ללשכת נשיא המדינה שמעון פרס, להעניק לו את ארבעת המינים ● הגעתם של השניים נערכה בדיוק בשעה שילדים מירושלים קישטו את סוכת הנשיא, ודובר לשכת הנשיא היה בטוח שהשניים הגיעו לקשט את הסוכה... ● "נשיא המדינה קישט היום את סוכתו לקראת החג יחד עם ילדי ירושלים ורבני חב"ד", כתב הדובר בכותרת הידיעה שנשלחה לכל כלי-התקשורת בישראל צפו בתמונות 
לשכת פרס:
הודעת הלשכה על רקע חסידי חב"ד מעניקים ארבעת המינים (צילום: יוסף אבי יאיר אנגל)

הודעת לשכת נשיא המדינה:

נשיא המדינה, שמעון פרס יצא הבוקר לרחבת בית הנשיא יחד עם ילדי ירושלים כדי  לקשט את סוכתו ולהכינה לאירוח של אלפי אזרחי המדינה הצפויים להתארח בסוכת בית הנשיא עם בוא חג הסוכות.

הנשיא, תלה יחד עם הילדים את קישוטי החג המסורתיים, קיבל את ארבעת המינים לסוכתו ממשלחת רבני חב"ד ושר שירי חג יחד עם הילדים.

הנשיא הזמין במעמד זה את כל אזרחי ישראל לסוכתו – " אני מזמין לסוכתי את המוני בית ישראל, לחגוג עמי את חג הסוכות ולהתפלל יחדיו לשנה של שלום ולירושלים בטוחה, חזקה ואיתנה".

משלחת רבנים מכפר חב"ד בראשות הרבנים גרשום אוחנה ובנימין ליפשיץ הגישו לנשיא והציבו בסוכתו שולחן ועליו ארבעת המינים. הרבנים העבירו לנשיא ולילדים דבר תורה ערב סוכות על משמעות החג ועל סמליות ארבעת המינים וברכו את הנשיא בברכה מיוחדת שיאריך ימים, בריאות וימשיך לאחד את העם כמו האחדות אותה מסמלים ארבעת המינים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.