מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשע״ה 06.10.2014

סוכות וארבעת המינים - בכל מקום ולכל אחד

סניפי בתי חב"ד הציבו במרכזי הערים סוכות ציבוריות בשם 'סוכת האחווה', שיאפשרו לציבור הרחב לקיים את מצוות הישיבה בסוכה ונטילת ארבעת המינים ● יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בישראל, הרב יוסף-יצחק אהרונוב מציין כי צעירי חב"ד יגיעו גם להיכן שהסוכות הניידות אינן יכולות להגיע - אל כל המחלקות של בתי הרפואה, בתי אבות, בתי כלא לסיפור המלא
סוכות וארבעת המינים - בכל מקום ולכל אחד
ארכיון
'סוכות האחווה' של צעירי חב"ד כבר קנו להם שם אצל כל מי שמעוניין לקיים את מצוות הסוכה ואין ביכולתו להקימה בחצר ביתו. סניפי בתי חב"ד ברחבי הארץ מקימים סוכות כאלה, לרשות הציבור הרחב, במרכזי הערים, בקניונים, ובמקומות הומי ציבור, בהם יאפשרו לעוברים והשבים לקיים את מצוות הישיבה בסוכה, ולהתכבד בדברי מאפה ואמירת "לחיים", כנאה ל"זמן שמחתנו" וכן לקיים את מצוות נטילת ארבעת המינים. הסוכות יהיו פתוחות לציבור הרחב בחג ובחול המועד. פעילי בתי חב"ד יאיישו את הסוכות בכל שעות היום.

רבים מהחיילים מציינים בהתרגשות כי בלא הסוכה הניידת של צעירי חב"ד וארבעת המינים שהביאו עמם, לא היו זוכים לקיים את מצוות החג. כל הסוכות הניידות יצויידו בסטים של ארבעת המינים, מיני 'מזונות', בקבוק וודקה לאמירת 'לחיים', חומר הסברה על חג הסוכות בהוצאת צעירי-חב"ד ומערכות הגברה להשמעת מוזיקה חסידית שמחה, לרגל "זמן שמחתנו".

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בישראל, הרב יוסף-יצחק אהרונוב מציין כי צעירי חב"ד יגיעו גם להיכן שהסוכות הניידות אינן יכולות להגיע - אל כל המחלקות של בתי הרפואה, בתי אבות, בתי כלא. בכל המקומות הללו יבואו צעירי חב"ד עם סטים של ארבעת המינים על מנת לזכות בהם את בית ישראל המרותק לאותם מקומות, כדי להגיע לכל יהודי באשר הוא, זאת כמצוות הרבי מליובאוויטש.

כמו במבצע צבאי

מנהלי סניפי בתי חב"ד הפועלים עם חיילי צה"ל בחזיתות, מגייסים את מערך המתנדבים לפעילות העניפה במהלך חג הסוכות: בית חב"ד באילת, בראשות הרב מענדי קליין, מגייס פעילים לפעילות בגזרת אילת. הרב יגאל ציפורי מבית חב"ד בקרית שמונה מגייס פעילים לפעילות לאורך גבול הצפון, מנהל בית חב"ד קריית ארבע-חברון הרב ויקטור עטייה מגייס כוחות לפעילות בגיזרת הר חברון, חסידי חב"ד בשומרון בראשות הרב יהודה רובין, מנהל בית חב"ד אלון מורה, יצאו למבצע סוכות גדולה ברחבי השומרון, וכך גם בשאר פיקודי צה"ל ומרחביו. מרכז צעירי חב"ד השלים העברת אספקה של מאות ערכות של ארבעת המינים לבתי חב"ד ברחבי הארץ, לצורך הפעילות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.