מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשע״ב 10.10.2011

בי"ס "אור חיה" בפתח תקוה עבר למשכן מרווח

לאחר 14 שנה מאז נוסד בית הספר אור חיה ע"י שליח הרבי לעיר הרב אשר דייטש, זכה בית הספר למשכן הולם של 2 מבני ענק שביניהם חצר רחבת ידיים לרווחת התלמידות, מבנים אלו שימשו במשך שנים רבות את בית ספר התיכון של המכללה למינהל בפ"ת ● עלות השיפוץ והריהוט 2 מיליון ₪  לדיווח ולתמונות
בי

לאחר 14 שנה מאז נוסד בית הספר אור חיה ע"י שליח הרבי לעיר הרב אשר דייטש, זכה בית הספר למשכן הולם של 2 מבני ענק שביניהם חצר רחבת ידיים לרווחת התלמידות, מבנים אלו שימשו במשך שנים רבות את בית ספר התיכון של המכללה למינהל בפ"ת. עלות השיפוץ והריהוט 2 מיליון ₪.

בית הספר שנקרא ע"ש הרבנית הצדקנית מרת חי'ה מושקא ע"ה שכן במשך כל השנים במרתף של בית כנסת בתת תנאים כאשר התלמידות והמורות גילו מסירות נפש בהגיעם יום יום ללמוד בבית הספר בתנאי מצוקה.

מעבר זה נזקף לזכותם של ראש העיר מר יצחק אוחיון, ראש מינהל החינוך מר יעקב בן שמחון, סגן ראש העיר מר מוטי זפט ומנהל מינהל החינוך מר רמי הופנברג.

להחלטה הסופית של בכירי העירייה קדמה שתדלנות ולחץ מסיבי הן מצד הנהלת בית הספר והן מצד ההורים שהשביתו את בית הספר, ערכו הפגנות בבנין העירייה והפעילו לחץ בדרכים שונות על המערכת העירונית, במיוחד פעלו במסירות רבה ההורים ר' משה ירט, עו"ד ר' גדי יראל, ר' מנשה בן משה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.