מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשע״ב 06.10.2011

21 שנים אחרי הנס הגדול: צפו בוידאו שחולל את הנס ● מיוחד

מופת בשידור חי: 21 שנה אחרי - אנו מגישים את הוידאו מברכת הרבי לזוגתו של הרב מאיר מאזוז, ראש-ישיבת 'כסא רחמים' בבני-ברק ● צמד המילים "רפואה קרובה" שאמר הרבי בי"א תשרי תשנ"א, חוללו נס מדהים אצל הרבנית מאזוז שעברה אירוע מוחי ● "הרופא אמר לי: 'זהו זה, היא תשאר ככה כל הזמן בלי הכרה. אין מה לעשות... הרבי העניק לאשתי עשר שנים במתנה", סיפר הרב מאזוז ● הרב גילה: מדוע קיבל 9 דולרים מהרבי? ● COL מביא את הסיפור המלא, לצד קטע הוידאו לסיפור המלא 
21 שנים אחרי הנס הגדול: צפו בוידאו שחולל את הנס ● מיוחד
(צילום: מתוך הוידאו)
מאת חיים ברון, כתב COL

ביום י"א תשרי תנש"א' לפני 21 שנה, צמד המילים של הרבי "רפואה קרובה"' הביא מפנה דרמטי בבריאותה של הרבנית מאזוז, רעייתו של הרב מאיר מאזוז ראש-ישיבת 'כסא רחמים' בבני-ברק.

רעייתו של הרב מאזוז ע"ה קיבלה אירוע מוחי, מה שהוגדר כקריש במוח. הרופאים אמרו נואש לחייה, אולם הברכה ב'חלוקת דולרים' של הרבי הביא לרפואה מעל דרך הטבע לגמרי.

הרב שבתי ויינטראוב נסע לתשרי תנש"א לרבי. יום למחרת יום הכיפורים הוא קיבל טלפון בהול מבני-ברק. "רעייתו של הרב מאזוז קיבלה אירוע מוחי חמור. יש לבקש מהרבי ברכה", נאמר לו.

למרות שכבר עבר ב'חלוקת דולרים' ולמרות ריבוי האורחים, הוא עבר שוב אצל הרבי לקבל את הברכה - משום פיקוח נפש. התשובה של הרבי הייתה "בשורות טובות, הצלחה רבה, רפואה קרובה". הרבי העניק דולר נוסף.

שבוע לאחר-מכן הרבנית פקחה את עיניה וחזרה לאיתנה, בניגוד מוחלט לכל תחזיות הרופאים.

בסיומו של חודש תשרי, הרב ויינטראוב מסר לרב מאזוז את הדולר לברכה מהרבי, ומני אז החל התקרבותו הגדולה לחב"ד של הרב מאזוז. בחודש כסלו תשנ"ב הרב מאזוז נסע לרבי עם רעייתו להודות לרבי על הברכה והשתתף בהתוועדות קודש של הרבי.

חיים במתנה

לאחר פטירת רעייתו בשנת תשס"א, אמר הרב מאזוז לרב ויינטראוב: "הרבי העניק לאשתי עשר שנים במתנה".

לימים סיפר הרב מאזוז את המופת הגלוי של הרבי, בראיון שהעניק לשבועון החסידי 'כפר-חב"ד': "לפני 12 שנה, רעייתי ע"ה קיבלה אירוע מוחי ל"ע. ביום ד' בתשרי תנש"א לקחתי אותה לבית-הרפואה תל-השומר ואחרי בדיקות רבות ובדיקת סי-טי הרופא אמר לי: 'זהו זה, היא תשאר ככה כל הזמן בלי הכרה. אין מה לעשות...

"אחרי כמה ימים נסע תלמיד חכם אחד לרבי ובחזרתו לארץ-הקודש הביא לי דולר מהרבי, ואמר: 'הרבי אמר, הצלחה רבה, בשורות טובות, רפואה קרובה'. אחרי שבועיים, ברוך ה', פתאום היא פקחה את עיניה והתחילה לדבר...

"ביום יו"ד כסלו תשנ"ב היינו אצל הרבי, אני ורעייתי ז"ל, ותבדל לחיים בתנו גאולה תחי'. הרבי נתן לנו תשעה דולרים, ולא ידענו מדוע נתן דווקא תשעה. חזרנו לארץ ביום ששי ט"ו בכסלו. רעייתי חייתה אח"כ תשע שנים בדיוק, היא נפטרה בט"ז כסלו תשס"א. תשעה דולרים - כאילו רמז לתשע שנים".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.