מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשע״ב 06.10.2011

הכירו את ה"דולה של חב''ד" בירושלים ● אחת משלנו

"אחד משלנו" מדור העסקים של COL מארח השבוע את הדולה-תומכת לידה גילי רוט מירושלים ● היא תספר לנו מהן האלטרנטיבות שהיא מציעה ליולדת, כיצד ניתן להקל על הלידה והיכן הדולר של הרבי נכנס לתמונה לסיפור המלא
הכירו את ה
מאת שלומית, COL

שמי גילי רוט לפני כשנתיים למדתי להיות "דולה" -תומכת לידה.

תפקידי כ- "דולה" הוא ללוות את האישה ההרה במשך ההיריון עם כל שאלה והתייעצות להן היא נזקקת וכמובן להעניק לה תמיכה ברגע הגדול, בלידה עצמה.
בלידה אני משתדלת להקל על היולדת בדרכים מגוונות וטבעיות, כאשר האופציות הרפואיות  תמיד זמינות ליולדת –באם היא רוצה בכך.

פעמים רבות עצם הימצאותי בתור מלווה מרגיעה את היולדות ולעיתים כאלו שתכננו להשתמש  באמצעים רפואיים כהקלה על הלידה מוצאות את עצמן מוותרות עליהם בזמן אמת. אני נעזרת בשיטות טיפול להקלת הכאב כמו שיאצו , רפלקסולוגיה, עיסויים ועוד, ובעיקר משרה רוגע נפשי.

בנימה אישית: לידה היא דבר טבעי ובכל זאת, בכל פעם מחדש אני רואה בה נס גדול כאשר הכל עובר בשלום והאם והפעוט שבים הביתה בריאים ושלמים.

בתור אישה חב"דית שעוסקת בתחום, יש לי את הזכות להיות פעילה באחד המבצעים החשובים שהרבי כה עודד- "מבצע אות בספר התורה" לתינוק שרק נולד.

בנוסף, אני חשה בעבודתי שליחות של ממש. הרבי עודד את הילודה ודיבר רבות על עידוד האישה בנושא. כשאני מקלה על היולדת, הלידה נעשית פחות מפחידה ומדרבנת את האישה כבר לחשוב על הפעם הבאה...לשעת הלידה הגורלית אני מגיעה עם המון סגולות בתוספת לידע הרפואי שלי, אך הסגולה החשובה והמועילה ביותר היא הדולר של הרבי שהולך איתי לכל מקום, אותו אני מניחה מתחת לראשה של היולדת ואני רואה במוחש איך ברכת הרבי מלווה אותי לאורך כל הדרך.

בסיום התהליך אני מעניקה ליולדת שי קטן הכולל בתוכו שיר המעלות לשמירה על היולדת והרך הנולד. אחד הקשיים הבולטים ביותר הינן שעות העבודה הלא שגרתיות. ישנם מקרים בהם צריכים לצאת באמצע הלילה, או שאני נאלצת לוותר על אירוע מסוים שתכננתי ללכת אליו. אך האהבה הגדולה שאני רוכשת למקצוע והתמיכה לה אני זוכה מהבעל והילדים עוזרים לי מאד, כך שהקושי מתגמד בהרבה.

טלפון למעוניינות: 054-5650770

המחירים נעים בין 700-1000 ₪ 10% הנחה לגולשות COL מעכשיו ועד חנוכה.

אסיים בברכת גמר חתימה טובה ובתקווה לבשורות טובות אצל כולם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.