מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ב 05.10.2011

תנופת פיתוח אדירה למעיינות: מבנה חדש לישיבה

ישיבת מעיינות מפתיעה שוב: בערב ראש השנה הושלמה רכישת מבנה חדש לישיבה. הרב שלמה געשטעטנער, יחד עם הרב כתריאל שם טוב, שהגיע מארצות הברית במיוחד לטקס החתימה על רכישת המבנה, והפועל משם במשך השנה על מנת לפתח את הישיבה ולהקפיצה מספר דרגות קדימה, אומרים כי במבנה, לאחר שיורחב מחדש, יהיו חדרי לימוד מרווחים ופנימיה חדשה ומאובזרת היטב לסיפור המלא
תנופת פיתוח אדירה למעיינות: מבנה חדש לישיבה

ישיבת מעיינות מפתיעה שוב: בערב ראש השנה הושלמה רכישת מבנה חדש לישיבה. הרב שלמה געשטעטנער, יחד עם הרב כתריאל שם טוב, שהגיע מארצות הברית במיוחד לטקס החתימה על רכישת המבנה, והפועל משם במשך השנה על מנת לפתח את הישיבה ולהקפיצה מספר דרגות קדימה, אומרים כי במבנה, לאחר שיורחב מחדש, יהיו חדרי לימוד מרווחים ופנימיה חדשה ומאובזרת היטב.

"המצב הכלכלי הקשה בעולם משפיע גם על ישיבתנו" – מסביר הרב שם טוב, "אבל, בכל זאת, הצבנו לעצמנו מטרה לא להרפות ולא לוותר, אלא: להמשיך, וביתר שאת ועוז. לגדול. להתפתח. להוות מקור של מעיינות מים חיים למאות התלמידים הלומדים ומתקשרים לחיים היהודיים בכלל ולחסידות חב"ד בפרט".

"אני בטוח" – מוסיף הרב געשטעטנער, "שהסטודנטים של מעיינות נושמים היום לרווחה. כיון שאיננו דוחים אף תלמיד מחוסר מקום, קיימת צפיפות רבה. לאחר שהמבנה יהיה מוכן, בעזרת ה', יהנו התלמידים מחדרים מודרניים, נוחים וגדולים, שיאפשרו לתלמידנו לשקוד על לימוד תורה".

ראשי הישיבה שמחים להודות בשם כל התלמידים בעבר, בהווה ובעתיד, לנגיד הדגול ר' יקותיאל (ג'ורג) ראהר שיחי', על עזרתו העצומה ברכישת הבניין. דרכו הייחודית בנתינת צדקה בכלל ובעזרה לשלוחי הרבי בפרט, באה לפועל על ידי הרב משה קוטלרסקי שיחי', ידיד וותיק של 'מעיינות'. תודתם נתונה גם לרב יעקב כהן מבולטימור, שמוסר את נפשו למען הישיבה ותלמידיה.

 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.