מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשע״ב 04.10.2011

"יגיעו ימים שכולם ידעו מיהו הליובאוויטשער רבי ויתגעגעו אליו"

הרב משה בראנסדארפער בן הרה"ג הרב מאיר בראנסדורפער זצ"ל מגדולי הפוסקים, רב ור"מ 'היכל הוראה' ומו"צ העדה החרדית בשכונת שערי פינה ירושלים, חושף התבטאות נדירה של האדמו"ר מתולדות אהרון זצוק"ל: "אנשים לא יודעים מיהו הליובאוויטשער רבי, אולם עוד חזון למועד וכולם ידעו מי הוא ויתגעגעו אליו"  לסיפור המלא

גילוי מפתיע מאת הרב משה בראנסדארפער שליט"א בן הרה"ג הרב מאיר בראנסדורפער זצ"ל מגדולי הפוסקים, רב ור"מ 'היכל הוראה' ומו"צ העדה החרדית בשכונת שערי פינה ירושלים, בעת מסירת שיעורו הקבוע בכולל 'מרכז להוראה וחסידות' ביתר עילית בראשות הרה"ג הרב שלום דב רבינוביץ שליט"א רב ומו"צ בעיר ביתר.

מרכז תורני זה נוסד לפני כארבעה שנים ככולל ל'נגלה' ו'חסידות'. ב'סדר' הראשון לומדים הלכה בעיון עד להלכה למעשה, תוך שימת דגש שהאברכים יקבלו את כל הכלים הנדרשים ויוכשרו להיות 'בעלי הוראה'. ב'סדר' השני מתקיים סדר חסידות בראשות הרב שניאור רבינוביץ שליט"א. המאמרים נלמדים בסדר מסודר, וההתוועדויות נערכות עם מיטב המשפיעים.

השילוב המיוחד של רמת הלימוד והצוות המסור הביא את הכולל להצלחה חסרת תקדים. תוך זמן קצר תפס את מקומו בעולם התורה ככולל מבוקש ביותר ורבים המתדפקים על שעריו.

הרב בראנסדארפער שנהנה כל פעם מחדש לראות את בקיאות התלמידים והתמדתם לא יכל שלא לשתף את הנוכחים בסיפור מדהים שהותיר את כולם נפעמים: היה זה בשנים הראשונות לנשיאות כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש, כאשר שמו של הרבי לא היה מפורסם עדיין. בקרב הציבור החרדי היו כאלו שלא ידעו להעריך את הרבי ואף זלזלו בו. באותה תקופה התבטא אחד האנשים באוזני כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרון זצוק”ל דברים לא ראויים על הרבי מליובאוויטש. לשמע הדברים הגיב האדמו"ר מתולדות אהרון: "אנשים לא יודעים מיהו הליובאוויטשער רבי, אולם עוד חזון למועד וכולם ידעו מי הוא ויתגעגעו אליו"! עכשיו מתחילים לראות את התגשמותם של דברים אלו – אמר הרב בראנסדארפער. כשרואים במוחש יהודים מכל החוגים הוגים בתורת הרבי ונהנים מאורו – הגעגועים לרבי רק הולכים וגוברים...

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.