מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תשע״ב 03.10.2011

מרתון של קדושה ממוסקבה לאוהל הק' ● דיווח, גלריה

מסע שכל כולו התקשרות וקדושה זו התחושה שכננה בלבותיהם של מעל 70 המשתתפים עם סיומה של שבת סליחות באוהל הקדוש המעבר לביתו של הרבי לאמירת סליחות והכניסה לאחר מכן לגן עדן העליון חדרו הקדוש של הרבי ב-3 לפנות בוקר של יום ראשון טרם הטיסה חזרה למוסקבה ● המסע מתנהל בראשותו של הרב הראשי לרוסיה והשליח הראשי הרב בערל לאזאר בליווי והפקת חברת פליישמן הפקות לדיווח ולגלריית ענק
מרתון של קדושה ממוסקבה לאוהל הק' ● דיווח, גלריה

כתב COL

מסע שכל כולו התקשרות וקדושה זו התחושה שכננה בלבותיהם של מעל 70 המשתתפים עם סיומה של שבת סליחות באוהל הקדוש המעבר לביתו של הרבי לאמירת סליחות והכניסה לאחר מכן לגן עדן העליון חדרו הקדוש של הרבי ב-3 לפנות בוקר של יום ראשון טרם הטיסה חזרה למוסקבה.

זה כמה שנים וכבר הפך למנהג בקרב קהילת יהודי מוסקבה כחסידים מקדמא דנן אשר באים בצל קודשנו לשבת סליחות על מנת להתברך אצל הרבי לשנה טובה.

המסע מתנהל בראשותו של הרב הראשי לרוסיה והשליח הראשי הרב בערל לאזאר יצא כבר ביום רביעי בליווי והפקת חברת פליישמן הפקות בטיסה מיוחדת ובה כ-70 חברים לכיוון מדינת וואשינגטון במהלך הביקור התקיימה התוועדות בבית חב"ד עם השליח הרב לוי שם טוב ואישים בכירים חברי הקונגרס האמריקאי.

למחרת עם סיום סיור מכובד באתרי הממשל השונים ולאחר השתתפות בהתוועדות הרבי מתאריך ו' תשרי תשמ"ב שהוקרנה במהלך הנסיעה הגיעה המשלחת לניו יורק וכהכנה לכניסה למחרת לאוהל הקדוש התקיימה התוועדות רבתית בהשתתפות ידידים נוספים של השלוחים ברוסיה.

יום שישי לאחר תפילת שחרית ושיעור חסידות נכנסה הקבוצה לראשונה לד' אמותיו של הרבי אל קודש הקודשים. קשה לתאר את עוצם ההתקשרות אל הרבי של יהודים אשר חלקם גילו אתדבר היותם יהודים רק בתקופה האחרונה.

השבת עברה על הקבוצה בתחושה מרוממת במיוחד התפילות. אמירת כל ספר התהילים ההתוועדויות בליל שבת וביום שבת ובהחלט ניתן לומר כי במשך כל המעת לעת ממש יישבו חברי הקבוצה סביב הרב לאזאר והנושא הוא אחד ויחיד-התקשרות לרבי אהבה לרבי התמסרות לרבי. שיא השבת היה ה"סדר ניגונים" המתקיים מידי שנה יחד עם תלמידי התמימים.

ולחשוב שזו שבת סליחות כהכנה.... בהתוועדות מיוחדת בשכונת קראון הייטס יחד עם המשפיע הנודע הרב מענדל מרוזוב בילו חברי הקבוצה את השעתיים אחרונות לפני סליחות השעה 1:00 לפנות בוקר הפמליה צועדת לביתו של הרבי ברחוב פרזידנט. השמחה הגלויה,אווירת הלחיים והפתיחות שאפיינה את מהלך השבת נהפכת באחת לאווירה רצינית או יותר נכון פנימית. חברי הקבוצה אוחזים בספר הסליחות, מביטים לעבר מקומו של הרבי שכל כךקרוב והתחושה היא ברורה רבי......"במוצאי מנוחה קדמונך תחילה".

החזן הרב זלמן בוימגרטן מסלסל בקולו ודמעה נושרת על לחיו של הרב הראשי השליח הראשיר' בערל לאזאר עת נזכר הוא כיצד עמד כאן יחד עם הרבי לפני למעלה מ20 שנה וכיום עתחוזר לאותו מקום עם עשרות מקושרים חדשים עשרות חיילים חדשים של הרבי "השיבנו אילך ונשובה חדש ימינו כקדם".

את מסע ההתקשרות סיימו החברים עת ביקרו בחדרו של הרבי בגן עדן העליון 770.
תוך כדי ריקוד סוחף של "כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה" המריאההקבוצה חזרה לבסיסה ברוסיה מתודלקים לשנה טובה.

המסע והאירועים הנלווים התקיימו בהפקת 'פליישמן הפקות'

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.