מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשע״ב 02.10.2011

בשורה: 'ועד התמימים' מספק מקומות לינה אצל הרבי ● חשיפה

לקראת חודש החגים, חודש השביעי "המשובע והמשביע", פותח 'ועד תלמידי התמימים העולמי' את פעילותו עם תלמידי התמימים "דעם רבינ'ס קינדער" מארץ-הקודש אשר באו להסתופף בד' אמותיו של הרבי - ב-770 והאהל הק' ● ה'ועד' יפעל בשני המישורים - הן בגשמיות והן ברוחניות: מדאגה למקומות השינה של הבחורים ועד לניצול הזמן כראוי לזמן נעלה שכזה ומקום נעלה שכזה – דעם רבינ'ס ד' אמות לסיקור מלא 
בשורה: 'ועד התמימים' מספק מקומות לינה אצל הרבי ● חשיפה
(צילומים: COL ניו-יורק)

מאת כתב COL בניו-יורק

"להזמינם בשמי לבקר כאן לחודש תשרי הבע"ל, להשתטח על ציון כ"ק מו"ח אדמו"ר, ולהתפלל כולנו בצוותא חדא בבית הכנסת של כ"ק מו"ח אדמו"ר, ללמוד בבית מדרשו נגלה וחסידות וכו'" (אגרות קודש חלק כד עמ' שפה).  

לקראת חודש החגים, חודש השביעי "המשובע והמשביע", פותח 'ועד תלמידי התמימים העולמי' את פעילותו עם תלמידי התמימים "דעם רבינ'ס קינדער" מארץ-הקודש אשר באו להסתופף בד' אמותיו של הרבי - ב-770 והאהל הק'.

כבכל שנה, יפעל ה'ועד' בשני המישורים - הן בגשמיות והן ברוחניות. מדאגה למקומות השינה של הבחורים ועד לניצול הזמן כראוי לזמן נעלה שכזה ומקום נעלה שכזה – דעם רבינ'ס ד' אמות.

מקומות הלינה

'ועד תלמידי התמימים' העמיד לרשותם של "פרחי הכהונה" מבנים וחדרים מפוארים עם 540 (!) מקומות לינה – לבחורים שאין להם קרובי משפחה או מכרים, אצלם ישהו בתקופה זו.

החדרים ממוזגים ומאובזרים במיטות ומזרונים נוחים יחד עם שמיכות וכריות משובחות – כל זאת אודות לתרומתם ועזרתם הנכבדה של הנגידים החסידים הרב יוסף יצחק פופק, הרב זלמן לאזעל, הרב זלמן פישר – בשם כל האורחים מבקש 'ועד תלמידי התמימים' להודות להם מקרב לב עמוק.

כמו-כן מוסרים מ'ועד תלמידי התמימים' תודה עמוקה לרב מנחם מענדל שארפשטיין מה"מרכז לעניני חינוך" על שהעמיד לרשות ה'ועד' את בנין ה'מרכז' השוכן בסמיכות ממש לבית חיינו – במיוחד לשיכון האורחים. מה'ועד' מודים לרב אבא רפסון ולר' מנחם מענדל וילהלם מ'אהל חב"ד ליובאוויטש' וכן תודה מיוחדת לר' שניאור מינסקי על כל עזרתו הרבה ולת' יוסף-יצחק נאבול מנהל הפעילות. על הפעילות כולה מנצח המנהל המסור של ה'ועד' הרב צבי הירש אולטיין.

לימוד ושיעורים

בד בבד עם העזרה הגשמית דואג הועד לחומר לימוד מעניין בנגלה ובחסידות ובפרט בתורתו של הרבי – שיחות, מאמרים, רשימות ומכתבים מרתקים ובפרט בעניני משיח וגאולה.
 
בכל אלו יקבלו תלמידי התמימים שיעורים מטובי המרצים והמשפיעים, שלוחים וצוות הישיבות בארץ-הקודש ובארצות-הברית, ויחזרו וישננו אותו היטב בבית-חיינו.
 
הסעות לאהל הקדוש 
 
בועד דואגים גם לכך שכל אחד מתלמידי התמימים – בניו של הרבי, יוכל ללא שום קושי כספי או פיזי לנסוע ולבוא אל הציון הק' ולהיכנס אל הרבי.
 
לשם כך מעמיד ה'ועד' אוטובוסים בכל יום ובכל ערב שבת וחג כשהנסיעה מסובסדת במיוחד לתועלת האורחים אשר באו לזכות להשתטח על הציון הק' של הרבי.
 
התוועדויות
 
מידי לילה יערכו התוועדויות עם גדולי החסידים, המשפיעים והשלוחים אשר זכו להיות במשך השנים בד' אמותיו של הרבי. התוועדויות אלו כבר להם קנו שם נכבד בקרב התמימים, שם מקבלים הם 'קאָך' מיוחד בכל עניני הרבי.
 
בתאריכים מיוחדים כדוגמת ו' תשרי – יום התסלקותה של הרבנית הצדקנית מרת חנה, אמו של הרבי וי"ג תשרי – יום הסתלקותו של הרבי המהר"ש – "לכתחילה אריבער" – נערכות התוועדויות גדולות במיוחד כיאה וכמתאים לימים כדוגמת אלו.
 תוכניות מיוחדות
 
במשך החודש יערכו במיוחד עבור האורחים תוכניות מגוונות ומושקעות – כדרכו של ה'ועד'. הבחורים יזכו לצפות בקטעי וידאו נדירים, ישמעו ויראו ענינים שונים שיתפרסמו רק לכבודם, נוסף לכך יתקיימו הרצאות בנושאים שונים על-ידי אנשי בית-חיינו.
 
הוצאה לאור
 
במשך החודש יוצאים על-ידי הועד קובצים שונים אשר מטרתם היא לחזק את ההתקשרות שלנו עם הרבי – הקבצים ששמם נודע לתהילה בעולם כולו נותנים לתמימים שיחיו 'לחיות' את השנים בהן זכינו לראות את הרבי, לדעת ולהפנים את המאורעות במשך השנים בבית חיינו, וכך לחיות היום – בזמן "אשר החושך יכסה ארץ" – עם הרבי, הוראותיו והנהגותיו הק'.
 
ב'ועד' מודיעים כי השנה בחודש תשרי יצאו-לאור חוברות וקבצים ממינים וסוגים שונים, עם מאמרים וסקירות מרתקות ביותר ובהוספה על השנים שעברו.
 
ויהי רצון שיכף ומיד נזכה להתראות עם הרבי, ובחודש תשרי הבעל"ט נהיה יחד עמו בגשמיות כפשוטו – למטה מעשרה טפחים – ובמהרה בימינו ממש!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.