מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשע״א 27.09.2011

"מצוייני צה"ל" התרגשו וריגשו בברזיל ● דיווח, גלריה

ביום ראשון האחרון לאחר שבוע עמוס חוויות, חברי משלחת "הגיבורים שלנו" של מצוייני צה"ל ונפגעי טרור חזרו ארצה יחד עם מלוויהם הרב מנחם קוטנר והרב יוסי סברדלוב, מהמסע הייחודי במדינת ברזיל שנערך ביוזמת 'מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור' ו'נח אדוונצ'ורס – סנטרו נובו אריזונטי' ● את שבת סליחות העבירו החיילים בבית חב"ד איטאים בראשותו של השליח הרב יוסי שילדקרויט, כאשר בערב שבת נערכה במקום קבלת שבת המונית עם כל חברי הקהילה לדיווח ולתמונות
צילום: בנצי ששון
ביום ראשון האחרון לאחר שבוע עמוס חוויות, חברי משלחת "הגיבורים שלנו" של מצוייני צה"ל ונפגעי טרור חזרו ארצה יחד עם מלוויהם הרב מנחם קוטנר והרב יוסי סברדלוב, מהמסע הייחודי במדינת ברזיל שנערך ביוזמת 'מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור' ו'נח אדוונצ'ורס – סנטרו נובו אריזונטי'.
 
לאחר ביקור בן יומיים בעיר מהיפות בעולם - ריו דה ז'נרו, טסו חברי המשלחת אל מפלי האיגוואסו הממוקמים על גבול ברזיל, ארגנטינה ופאראגוואי ושנחשבים לאחד משבעת פלאי תבל הטבעיים של העולם. במהלך הביקור בן היומיים במקום נהנו הם מביקור VIP במפלים, ראפטינג, ביקור בפארק הציפורים מהגדולים בדרום אמריקה וכן ביקור בסכר איטפו מהגדולים בעולם. כשהביקור נחתם בהפתעה - טיסת מסוק מעל המפלים והאיזור כולו.
 
"לראות את האושר והחיוכים על פניהם של אותם חיילים היה שווה כל רגע של השקעה וזמן", אומרת פעסי גאנזבורג, שיחד עם בעלה הרב נח גאנזבורג אירחו את המשלחת בברזיל. "אני יודעת שלחלקם זה היום חלום שהתגשם להגיע לברזיל, ואני שמחה שיכלנו להגשים אותו עבורם".
 
ביום שישי האחרון לאחר חזרתם אל העיר ס. פאולו, ביקרו חברי המשלחת בשלושה בתי ספר יהודים שונים בעיר, בהם התקבלו הם בחום ואהבה ע"י מאות תלמידים ואנשי צוות ששמעו את סיפוריהם, כאשר בסופו של כל מפגש נערך אף סימפוזיון של שאלות ותשובות.
 
את שבת סליחות העבירו החיילים בבית חב"ד איטאים בראשותו של השליח הרב יוסי שילדקרויט, כאשר בערב שבת נערכה במקום קבלת שבת המונית עם כל חברי הקהילה, ולאחריה סעודת שבת שריגשה את כל הנוכחים עם סיפוריהם המאלפים של חברי המשלחת במיוחד בשל הקורה והנעשה באותם שעות בבניין האומות המאוחדות שבניו יורק.
 
לתמונות נוספות בקרו בבלוג המסע: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.